Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Tiešsaistes atsauksmes ietekme uz produktu uztveri un iegādes nodomu |
Nosaukums angļu valodā |
The Impact of Online Reviews on Product Perception and Purchase Intention |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Muzikante |
Recenzents |
K.J.Ātrens |
Anotācija |
Šī bakalaura darba nosaukums ir “Tiešsaistes pārskatu ietekme uz produkta uztveri un iegādes nodomu”, un pētījuma mērķis ir noteikt patērētāju uzvedība. Šī darba teorijas pārskats sastāv no izpratnes faktoru, kas ietekmē patērētāju uzvedību, patērētāju lēmumu procesa apraksta, kā arī mutiskas informācijas ietekmes apraksta. Bakalaura darba pētījuma jautājums ir “Vai tiešsaistes atsauksmes ietekmē turpmāko patērētāju uztveri un pirkuma nodomu?” Hipotēze ir, ka patērētāju atsauksmes un produkta iegādes un lietošanas pieredze ietekmē nākamo patērētāju izveli. Izmeklēšanas pamatā bija kvantitatīva pieeja. Lai atbildētu uz pētījuma jautājumu, tika veikta eksperimentālā aptauja, kurā dalībnieki tika sadalīti trīs dažādās grupās ar pozitīvām, negatīvām un neitrālam atbildēm (bez atbildes) tiešsaistes atsauksmes. Atkarībā no uzdotajiem jautājumiem respondenti sniedza dažādas atbildes un dažādus vērtējumus.Visi iegūtie respondentu dati tika apstrādāti un interpretēti šī bakalaura darba Metodēs un Rezultāti daļā. Pētījums uzrādīja uz fakjtoriem, kas ietekmē patērētāja pirkšanas lēmumu. Galvenie informācijas avoti ir akadēmiski tiešsaistes raksti, žurnāli, datu bāzes, studentu publikācijas, kā arī drukātie mediji, piemēram, grāmatas. Šis dokuments sastāv no 7 tabulām, 4 zīmējumiem, 5 pielikumiem un 33 lappusēm. Darba valoda ir angļu. |
Atslēgas vārdi |
Keywords: consumer behavior, online reviews, product perception, purchase intention, marketing, purchase decision process, positive reviews, negative reviews, subsequent customers |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Atslēgas vārdi: patērētāju uzvedība, tiešsaistes atsauksmes, produkta uztvere, pirkšanas nodoms, mārketings, pirkšanas lēmumu process, pozitīvas atsauksmes, negatīvas atsauksmes, nākamie klienti |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.04.2021 11:14:44 |