Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Tiešsaistes atsauksmes ietekme uz produktu uztveri un iegādes nodomu
Title in English The Impact of Online Reviews on Product Perception and Purchase Intention
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Inese Muzikante
Reviewer K.J.Ātrens
Abstract Šī bakalaura darba nosaukums ir “Tiešsaistes pārskatu ietekme uz produkta uztveri un iegādes nodomu”, un pētījuma mērķis ir noteikt patērētāju uzvedība. Šī darba teorijas pārskats sastāv no izpratnes faktoru, kas ietekmē patērētāju uzvedību, patērētāju lēmumu procesa apraksta, kā arī mutiskas informācijas ietekmes apraksta. Bakalaura darba pētījuma jautājums ir “Vai tiešsaistes atsauksmes ietekmē turpmāko patērētāju uztveri un pirkuma nodomu?” Hipotēze ir, ka patērētāju atsauksmes un produkta iegādes un lietošanas pieredze ietekmē nākamo patērētāju izveli. Izmeklēšanas pamatā bija kvantitatīva pieeja. Lai atbildētu uz pētījuma jautājumu, tika veikta eksperimentālā aptauja, kurā dalībnieki tika sadalīti trīs dažādās grupās ar pozitīvām, negatīvām un neitrālam atbildēm (bez atbildes) tiešsaistes atsauksmes. Atkarībā no uzdotajiem jautājumiem respondenti sniedza dažādas atbildes un dažādus vērtējumus.Visi iegūtie respondentu dati tika apstrādāti un interpretēti šī bakalaura darba Metodēs un Rezultāti daļā. Pētījums uzrādīja uz fakjtoriem, kas ietekmē patērētāja pirkšanas lēmumu. Galvenie informācijas avoti ir akadēmiski tiešsaistes raksti, žurnāli, datu bāzes, studentu publikācijas, kā arī drukātie mediji, piemēram, grāmatas. Šis dokuments sastāv no 7 tabulām, 4 zīmējumiem, 5 pielikumiem un 33 lappusēm. Darba valoda ir angļu.
Keywords Keywords: consumer behavior, online reviews, product perception, purchase intention, marketing, purchase decision process, positive reviews, negative reviews, subsequent customers
Keywords in English Atslēgas vārdi: patērētāju uzvedība, tiešsaistes atsauksmes, produkta uztvere, pirkšanas nodoms, mārketings, pirkšanas lēmumu process, pozitīvas atsauksmes, negatīvas atsauksmes, nākamie klienti
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 16.04.2021 11:14:44