Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Attiecības starp uznēmumu sociālo atbildību un klientu attieksmi Latvijas banku nozarē |
Nosaukums angļu valodā |
Relationship between Corporate Social Responsibility and Customer Attitudes in the Latvian Banking Industry |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Muzikante |
Recenzents |
K.J.Ātrens |
Anotācija |
Šī pētījuma mērķis bija izpētīt iespējamo saistību starp korporatīvo sociālo atbildību un klientu attieksmi Latvijas banku nozarē, lai labāk izprastu saikni starp mainīgajiem. Šim pētījumam, izmantojot ērtības izlases veidu aptauju izplatīšanu tiešsaistē, tika ievākti dati, kur respondenti novērtēja savu primāro banku. Paredzot visas pētītās korporatīvās sociālās atbildības daļas, filantropiskajai atbildībai un patērētāju aizsardzībai izrādījās visciešākā saistība ar klientu attieksmi. Tomēr izrādījās, ka ētiskajai, juridiskajai un ekonomiskajai atbildībai ir zema vai nav būtiska saistība ar klientu attieksmi. Pētījuma rezultāti sniedz vērtīgu informāciju bankām, lai labāk izprastu, kā izveidot un pārvaldīt labvēlīgas attiecības ar klientiem, vienlaikus uzlabojot bankas finansiālo stāvokli. |
Atslēgas vārdi |
uzņēmumu sociālā atbildība, klientu attieksme, uzticība, lojalitāte, banku nozare |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Corporate social responsibility, customer attitudes, trust, loyalty, banking industry |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.04.2021 17:46:32 |