Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Attiecības starp uznēmumu sociālo atbildību un klientu attieksmi Latvijas banku nozarē
Nosaukums angļu valodā Relationship between Corporate Social Responsibility and Customer Attitudes in the Latvian Banking Industry
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Inese Muzikante
Recenzents K.J.Ātrens
Anotācija Šī pētījuma mērķis bija izpētīt iespējamo saistību starp korporatīvo sociālo atbildību un klientu attieksmi Latvijas banku nozarē, lai labāk izprastu saikni starp mainīgajiem. Šim pētījumam, izmantojot ērtības izlases veidu aptauju izplatīšanu tiešsaistē, tika ievākti dati, kur respondenti novērtēja savu primāro banku. Paredzot visas pētītās korporatīvās sociālās atbildības daļas, filantropiskajai atbildībai un patērētāju aizsardzībai izrādījās visciešākā saistība ar klientu attieksmi. Tomēr izrādījās, ka ētiskajai, juridiskajai un ekonomiskajai atbildībai ir zema vai nav būtiska saistība ar klientu attieksmi. Pētījuma rezultāti sniedz vērtīgu informāciju bankām, lai labāk izprastu, kā izveidot un pārvaldīt labvēlīgas attiecības ar klientiem, vienlaikus uzlabojot bankas finansiālo stāvokli.
Atslēgas vārdi uzņēmumu sociālā atbildība, klientu attieksme, uzticība, lojalitāte, banku nozare
Atslēgas vārdi angļu valodā Corporate social responsibility, customer attitudes, trust, loyalty, banking industry
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 15.04.2021 17:46:32