Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Attiecības starp uznēmumu sociālo atbildību un klientu attieksmi Latvijas banku nozarē
Title in English Relationship between Corporate Social Responsibility and Customer Attitudes in the Latvian Banking Industry
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Inese Muzikante
Reviewer K.J.Ātrens
Abstract Šī pētījuma mērķis bija izpētīt iespējamo saistību starp korporatīvo sociālo atbildību un klientu attieksmi Latvijas banku nozarē, lai labāk izprastu saikni starp mainīgajiem. Šim pētījumam, izmantojot ērtības izlases veidu aptauju izplatīšanu tiešsaistē, tika ievākti dati, kur respondenti novērtēja savu primāro banku. Paredzot visas pētītās korporatīvās sociālās atbildības daļas, filantropiskajai atbildībai un patērētāju aizsardzībai izrādījās visciešākā saistība ar klientu attieksmi. Tomēr izrādījās, ka ētiskajai, juridiskajai un ekonomiskajai atbildībai ir zema vai nav būtiska saistība ar klientu attieksmi. Pētījuma rezultāti sniedz vērtīgu informāciju bankām, lai labāk izprastu, kā izveidot un pārvaldīt labvēlīgas attiecības ar klientiem, vienlaikus uzlabojot bankas finansiālo stāvokli.
Keywords uzņēmumu sociālā atbildība, klientu attieksme, uzticība, lojalitāte, banku nozare
Keywords in English Corporate social responsibility, customer attitudes, trust, loyalty, banking industry
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 15.04.2021 17:46:32