Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Attiecības starp uznēmumu sociālo atbildību un klientu attieksmi Latvijas banku nozarē |
Title in English |
Relationship between Corporate Social Responsibility and Customer Attitudes in the Latvian Banking Industry |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Inese Muzikante |
Reviewer |
K.J.Ātrens |
Abstract |
Šī pētījuma mērķis bija izpētīt iespējamo saistību starp korporatīvo sociālo atbildību un klientu attieksmi Latvijas banku nozarē, lai labāk izprastu saikni starp mainīgajiem. Šim pētījumam, izmantojot ērtības izlases veidu aptauju izplatīšanu tiešsaistē, tika ievākti dati, kur respondenti novērtēja savu primāro banku. Paredzot visas pētītās korporatīvās sociālās atbildības daļas, filantropiskajai atbildībai un patērētāju aizsardzībai izrādījās visciešākā saistība ar klientu attieksmi. Tomēr izrādījās, ka ētiskajai, juridiskajai un ekonomiskajai atbildībai ir zema vai nav būtiska saistība ar klientu attieksmi. Pētījuma rezultāti sniedz vērtīgu informāciju bankām, lai labāk izprastu, kā izveidot un pārvaldīt labvēlīgas attiecības ar klientiem, vienlaikus uzlabojot bankas finansiālo stāvokli. |
Keywords |
uzņēmumu sociālā atbildība, klientu attieksme, uzticība, lojalitāte, banku nozare |
Keywords in English |
Corporate social responsibility, customer attitudes, trust, loyalty, banking industry |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
15.04.2021 17:46:32 |