Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas nozīme mazajos uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
Importance of Marketing Strategy in Small Businesses |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
Docente K.Fedotova |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Pigam Nepesov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec.Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģiju nozīme mazos uzņēmumos
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 57 lpp., tajā ir iekļauti 25 attēli, 19 tabulas un 0 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 33 avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Teorētiskajā daļā tiek analizēts mārketinga process un reklāmas ietekme uz patērētāju uzvedību. Tiek pārskatīti galvenie mārketinga stratēģiju jēdzieni. Praktiskajā daļā tiek apspriestas uzņēmuma mārketinga stratēģijas tabakas ūdenspīpes tirgū. Veikta tabakas tirgus analīze, izstrādāts SWOT modelis. Tiek prezentētas uz TOWS modeli balstītas mārketinga stratēģijas.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Pigam Nepesov (2021). Mārketinga stratēģiju nozīme mazos uzņēmumos. Bakalaura darbs/ Pigam Nepesov, Vladimirs Šatrevičs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 57 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketings, ūdenspīpe, tabaka, ASV, Krievija, Virdžīnija, Bērlijs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing, Hookah, tobacco, U.S, Russia, Virginia, Burley. |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.01.2021 16:18:15 |