Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga stratēģijas nozīme mazajos uzņēmumos |
Title in English |
Importance of Marketing Strategy in Small Businesses |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
Docente K.Fedotova |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Pigam Nepesov
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec.Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģiju nozīme mazos uzņēmumos
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 57 lpp., tajā ir iekļauti 25 attēli, 19 tabulas un 0 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 33 avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Teorētiskajā daļā tiek analizēts mārketinga process un reklāmas ietekme uz patērētāju uzvedību. Tiek pārskatīti galvenie mārketinga stratēģiju jēdzieni. Praktiskajā daļā tiek apspriestas uzņēmuma mārketinga stratēģijas tabakas ūdenspīpes tirgū. Veikta tabakas tirgus analīze, izstrādāts SWOT modelis. Tiek prezentētas uz TOWS modeli balstītas mārketinga stratēģijas.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Pigam Nepesov (2021). Mārketinga stratēģiju nozīme mazos uzņēmumos. Bakalaura darbs/ Pigam Nepesov, Vladimirs Šatrevičs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 57 lpp. |
Keywords |
Mārketings, ūdenspīpe, tabaka, ASV, Krievija, Virdžīnija, Bērlijs |
Keywords in English |
Marketing, Hookah, tobacco, U.S, Russia, Virginia, Burley. |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
23.01.2021 16:18:15 |