Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apmierinātības ar iepirkšanos tiešsaistē novērtējums. |
Nosaukums angļu valodā |
Customer satisfaction assessment for online shopping. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Leonards Budņiks |
Recenzents |
T. Kreicbergs |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, pētījuma daļas,
secinājumiem un priekšlikumiem. Darbam ir 50 lapaspuses, kurās kopumā ir iekļauti 29 attēli
un 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 42 avoti angļu valodā, kas tiek
pievienoti darbam.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba teorētiskajā daļā autors ir apskatījis tiešsaistes
iepirkšanās stratēģijas un klientu apmierinātības novērtēšanas metodes un klientu apmierinatību
ietekmējosos faktorus. Darba pētījuma daļā pētīta Indijas situācija e-komercijas jomā un veikts
klientu apmierinātības ar iepirkšanos tiešsaistē novērtējums. Pētījums skaidri norāda, ka cenu
faktoram un pēcpārdošanas darbībai tiešsaistes tirgotājam vajadzētu būt svarīgākām. Šajā
konkurences laikmetā visi tiešsaistes tirgotāji var koncentrēties uz klienta apmierinātību, lai
uzturētu esošos klientus un katru dienu piegādātu jaunas pievilcīgas shēmas, lai piesaistītu
jaunus klientus. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apmierinātības,iepirkšanos tiešsaistē, E-komercija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer Satisfaction,Online Shopping,Ecommerce |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.01.2021 14:27:48 |