Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Klientu apmierinātības ar iepirkšanos tiešsaistē novērtējums.
Nosaukums angļu valodā Customer satisfaction assessment for online shopping.
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Leonards Budņiks
Recenzents T. Kreicbergs
Anotācija Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, pētījuma daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbam ir 50 lapaspuses, kurās kopumā ir iekļauti 29 attēli un 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 42 avoti angļu valodā, kas tiek pievienoti darbam. Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba teorētiskajā daļā autors ir apskatījis tiešsaistes iepirkšanās stratēģijas un klientu apmierinātības novērtēšanas metodes un klientu apmierinatību ietekmējosos faktorus. Darba pētījuma daļā pētīta Indijas situācija e-komercijas jomā un veikts klientu apmierinātības ar iepirkšanos tiešsaistē novērtējums. Pētījums skaidri norāda, ka cenu faktoram un pēcpārdošanas darbībai tiešsaistes tirgotājam vajadzētu būt svarīgākām. Šajā konkurences laikmetā visi tiešsaistes tirgotāji var koncentrēties uz klienta apmierinātību, lai uzturētu esošos klientus un katru dienu piegādātu jaunas pievilcīgas shēmas, lai piesaistītu jaunus klientus.
Atslēgas vārdi Klientu apmierinātības,iepirkšanos tiešsaistē, E-komercija
Atslēgas vārdi angļu valodā Customer Satisfaction,Online Shopping,Ecommerce
Valoda eng
Gads 2021
Darba augšupielādes datums un laiks 23.01.2021 14:27:48