Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu apmierinātības ar iepirkšanos tiešsaistē novērtējums. |
Title in English |
Customer satisfaction assessment for online shopping. |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Leonards Budņiks |
Reviewer |
T. Kreicbergs |
Abstract |
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, pētījuma daļas,
secinājumiem un priekšlikumiem. Darbam ir 50 lapaspuses, kurās kopumā ir iekļauti 29 attēli
un 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 42 avoti angļu valodā, kas tiek
pievienoti darbam.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba teorētiskajā daļā autors ir apskatījis tiešsaistes
iepirkšanās stratēģijas un klientu apmierinātības novērtēšanas metodes un klientu apmierinatību
ietekmējosos faktorus. Darba pētījuma daļā pētīta Indijas situācija e-komercijas jomā un veikts
klientu apmierinātības ar iepirkšanos tiešsaistē novērtējums. Pētījums skaidri norāda, ka cenu
faktoram un pēcpārdošanas darbībai tiešsaistes tirgotājam vajadzētu būt svarīgākām. Šajā
konkurences laikmetā visi tiešsaistes tirgotāji var koncentrēties uz klienta apmierinātību, lai
uzturētu esošos klientus un katru dienu piegādātu jaunas pievilcīgas shēmas, lai piesaistītu
jaunus klientus. |
Keywords |
Klientu apmierinātības,iepirkšanos tiešsaistē, E-komercija |
Keywords in English |
Customer Satisfaction,Online Shopping,Ecommerce |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
23.01.2021 14:27:48 |