Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu apmierinātības ar iepirkšanos tiešsaistē novērtējums.
Title in English Customer satisfaction assessment for online shopping.
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Leonards Budņiks
Reviewer T. Kreicbergs
Abstract Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, teorētiskās daļas, pētījuma daļas, secinājumiem un priekšlikumiem. Darbam ir 50 lapaspuses, kurās kopumā ir iekļauti 29 attēli un 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 42 avoti angļu valodā, kas tiek pievienoti darbam. Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba teorētiskajā daļā autors ir apskatījis tiešsaistes iepirkšanās stratēģijas un klientu apmierinātības novērtēšanas metodes un klientu apmierinatību ietekmējosos faktorus. Darba pētījuma daļā pētīta Indijas situācija e-komercijas jomā un veikts klientu apmierinātības ar iepirkšanos tiešsaistē novērtējums. Pētījums skaidri norāda, ka cenu faktoram un pēcpārdošanas darbībai tiešsaistes tirgotājam vajadzētu būt svarīgākām. Šajā konkurences laikmetā visi tiešsaistes tirgotāji var koncentrēties uz klienta apmierinātību, lai uzturētu esošos klientus un katru dienu piegādātu jaunas pievilcīgas shēmas, lai piesaistītu jaunus klientus.
Keywords Klientu apmierinātības,iepirkšanos tiešsaistē, E-komercija
Keywords in English Customer Satisfaction,Online Shopping,Ecommerce
Language eng
Year 2021
Date and time of uploading 23.01.2021 14:27:48