Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Starpnieku biznesa modeļa izaicinājumi e-komercijas platformās |
Nosaukums angļu valodā |
Third-party Sellers Business Model Challenges in Ecommerce Platforms |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Leonards Budņiks |
Recenzents |
doktorante I.Zariņa |
Anotācija |
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā daļa un pētījuma daļa, secinājumi un ieteikumi, literatūras saraksts. Atsauces saraksts sastāv no trīsdesmit septiņiem avotiem. Darbs ir 55 lappuses, tajā ir 7 attēli un 5 tabulas.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šī pētījuma mērķis ir zināt trešo pušu pārdevēju biznesa modeļa izaicinājumus e-komercijas platformās. E-komercijai ir liels potenciāls pazemināt produktu cenas. Tas ļauj mainīt attiecības ar piegādātājiem, apvienojot ražošanas un piegādes plānus. E-komercija atvieglo patērētāju piekļuvi tirgum un uzlabo piegādātāju un patērētāju ķēdi kopumā. Internets ir platforma, kurā ķēdes dalībnieks var tieši sadarboties ar citu dalībnieku, un nav nepieciešams starpnieks. E-komercijā tiek radīti apstākļi ideāla konkurences modeļa ieviešanai, jo informācija ir pietiekama, tiek veidots neierobežots pircēju un pārdevēju skaits, darījumu izmaksas tiek samazinātas līdz nullei un praktiski tiek novērsti visi šķēršļi jaunajiem tirgus dalībniekiem.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kenar, K, Budniks, L. (2021). Trešo pušu pārdevēju biznesa modeļa izaicinājumi e-komercijas platformās. Bakalaura darbs. Rīga; RTU, IBEM DIBM, Bakalaura akadēmisko studiju programma
“Uzņēmējdarbība un vadība”. 55p. |
Atslēgas vārdi |
Trešo personu pārdevēji,E-komercijas platformas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Third-party sellers, E-commerce Platforms |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.01.2021 02:02:35 |