Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Starpnieku biznesa modeļa izaicinājumi e-komercijas platformās |
Title in English |
Third-party Sellers Business Model Challenges in Ecommerce Platforms |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Leonards Budņiks |
Reviewer |
doktorante I.Zariņa |
Abstract |
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā daļa un pētījuma daļa, secinājumi un ieteikumi, literatūras saraksts. Atsauces saraksts sastāv no trīsdesmit septiņiem avotiem. Darbs ir 55 lappuses, tajā ir 7 attēli un 5 tabulas.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Šī pētījuma mērķis ir zināt trešo pušu pārdevēju biznesa modeļa izaicinājumus e-komercijas platformās. E-komercijai ir liels potenciāls pazemināt produktu cenas. Tas ļauj mainīt attiecības ar piegādātājiem, apvienojot ražošanas un piegādes plānus. E-komercija atvieglo patērētāju piekļuvi tirgum un uzlabo piegādātāju un patērētāju ķēdi kopumā. Internets ir platforma, kurā ķēdes dalībnieks var tieši sadarboties ar citu dalībnieku, un nav nepieciešams starpnieks. E-komercijā tiek radīti apstākļi ideāla konkurences modeļa ieviešanai, jo informācija ir pietiekama, tiek veidots neierobežots pircēju un pārdevēju skaits, darījumu izmaksas tiek samazinātas līdz nullei un praktiski tiek novērsti visi šķēršļi jaunajiem tirgus dalībniekiem.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kenar, K, Budniks, L. (2021). Trešo pušu pārdevēju biznesa modeļa izaicinājumi e-komercijas platformās. Bakalaura darbs. Rīga; RTU, IBEM DIBM, Bakalaura akadēmisko studiju programma
“Uzņēmējdarbība un vadība”. 55p. |
Keywords |
Trešo personu pārdevēji,E-komercijas platformas |
Keywords in English |
Third-party sellers, E-commerce Platforms |
Language |
eng |
Year |
2021 |
Date and time of uploading |
23.01.2021 02:02:35 |