Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Spēļu izstrāde mobilajām ierīcēm, izmantojot Unity spēļu dzini |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Games for Mobile Devices Using Unity Game Engine |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Pāvels Rusakovs |
Recenzents |
Vitālijs Zabiņako, Mg. sc. ing., SIA „ABC software”, vadošais pētnieks |
Anotācija |
Mūsdienās un jau vairāk kā desmitgadu spēļu industrija turpina attīstīties uz mobilajām ierīcēm. Vislabāk pieejamā ierīce ir tāda, kas vienmēr ir līdzi. Līdz ar to daudzi cilvēki izvēlās kā laika kavēkli spēlēt spēles uz saviem mobilajiem tālruņiem vai planšetēm. Spēļu industrija dominē veikalos, piemēram, App Store veikalā, kur ir izvietota ātrā poga ―Games‖, lai ātrāk tiktu uz spēļu sadaļu.
Spēle vienmēr ir paredzēta kādai konkrētai auditorijai – spēlētāja vecumam, žanrs ko spēlētāji izvēlās un tas var būt arī spēlētāja reģions. Katrai spēlei ir savs žanrs. Spēles meklētājs bieži vien norāda žanru, kādas spēles tas meklē un spēles izvietotājam ir svarīgi saprast, un izvietot savu spēli pareizajā žanra sadaļā. Spēles žanri var būt visdažādākie – braukšana, simulācija, stratēģija, mīkla un citas.
Zinātniskajā daļā tiks izpildīts mobilo operētājsistēmu apskats, spēļu dziņi un to salīdzinājums, spēļu dziņa fizika, spēļu monetizācija, spēļu pieslēdzamie servisi un spēles algoritms. Praktiskajā daļā tiks izstrādāta oriģinālā datorspēle „Planet Drop‖, par šo spēli tiks veikta prasību specifikācija, projektējuma apraksts, sistēmas implementēšana, testēšana un ieviešana, kā arī tiks aprakstītas modernizācijas iespējas. |
Atslēgas vārdi |
unity, spele, spelu dzini, gameengine, planetdrop |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
unity, game, engine, gameengine, 2d, planetdrop |
Valoda |
lv |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
21.01.2021 14:01:02 |