Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Spēļu izstrāde mobilajām ierīcēm, izmantojot Unity spēļu dzini
Title in English Development of Games for Mobile Devices Using Unity Game Engine
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Pāvels Rusakovs
Reviewer Vitālijs Zabiņako, Mg. sc. ing., SIA „ABC software”, vadošais pētnieks
Abstract Mūsdienās un jau vairāk kā desmitgadu spēļu industrija turpina attīstīties uz mobilajām ierīcēm. Vislabāk pieejamā ierīce ir tāda, kas vienmēr ir līdzi. Līdz ar to daudzi cilvēki izvēlās kā laika kavēkli spēlēt spēles uz saviem mobilajiem tālruņiem vai planšetēm. Spēļu industrija dominē veikalos, piemēram, App Store veikalā, kur ir izvietota ātrā poga ―Games‖, lai ātrāk tiktu uz spēļu sadaļu. Spēle vienmēr ir paredzēta kādai konkrētai auditorijai – spēlētāja vecumam, žanrs ko spēlētāji izvēlās un tas var būt arī spēlētāja reģions. Katrai spēlei ir savs žanrs. Spēles meklētājs bieži vien norāda žanru, kādas spēles tas meklē un spēles izvietotājam ir svarīgi saprast, un izvietot savu spēli pareizajā žanra sadaļā. Spēles žanri var būt visdažādākie – braukšana, simulācija, stratēģija, mīkla un citas. Zinātniskajā daļā tiks izpildīts mobilo operētājsistēmu apskats, spēļu dziņi un to salīdzinājums, spēļu dziņa fizika, spēļu monetizācija, spēļu pieslēdzamie servisi un spēles algoritms. Praktiskajā daļā tiks izstrādāta oriģinālā datorspēle „Planet Drop‖, par šo spēli tiks veikta prasību specifikācija, projektējuma apraksts, sistēmas implementēšana, testēšana un ieviešana, kā arī tiks aprakstītas modernizācijas iespējas.
Keywords unity, spele, spelu dzini, gameengine, planetdrop
Keywords in English unity, game, engine, gameengine, 2d, planetdrop
Language lv
Year 2021
Date and time of uploading 21.01.2021 14:01:02