Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Metamodeļa izstrāde kopņu tiltiem. |
Nosaukums angļu valodā |
Development of surrogate model for truss bridges. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Sabīne Upnere |
Recenzents |
Andrejs Pupurs |
Anotācija |
Šīs tēzes ir manas maģistrantūras studiju noslēguma darbs teorētiskās mehānikas un materiālu pretestības katedrā, Mehānikas un mašīnbūves institūtā.
Tilts savieno abus galus un nodrošina stabilu piekļuvi ceļu tīklam. Sasniegt galamērķi ir
neiespējami, ja ceļš saskaras ar ģeogrāfiskiem šķēršļiem, piemēram, upēm, ielejām, ezeriem un pietekām. Lai palielinātu dinamismu, vienlaikus veicinot resursu attīstību, tilti veicina autotransporta struktūras, kas veicina tirdzniecību un kultūras mijiedarbību, ceļojot pa sauszemi.
Šis dokuments ir paredzēts, lai pētītu kopņu tiltu uzbūvi un analīzētu dažādus to tipus, veicot skaitliskus aprēķinus ar statisko strukturālo analīzi analīziprogrammatūrā Ansys un analītiskus aprēķinus ar metamodeļiem, lietojot atbildes virsmas metodi. Šajā analītiskajā un skaitliskajā simulācijas procesā katrai attiecīgajai simulācijai izmanto tērauda konstrukcijas. Aprēķini šajos modeļos tiek izmantoti un salīdzināti, lai zinātu, kura simulācija ir visvienkāršākā un ātrākā. Skaitlisko analīzi programmatūrā ANSYS izmanto, lai aprēķinātu ekvivalentu spriegumu un deformāciju. Metamodeli izmanto, lai iegūtu līdzīgus strukturālos rezultātus.
Darba apjoms ir 72 lappuses, kas satur 51 attēlu, 8 tabulas, 2 grafikus un 54 atsauces. |
Atslēgas vārdi |
Kopņu tilts, Surogate Model. Truss tilta simulācijas, Surogate modeļa izstrāde, Ansys simulācija, Deformācija, Ekvivalents spriegums. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Truss Bridge, Surrogate Model. Simulations of Truss Bridge, Development of Surrogate model, Ansys Simulation, Deformation, Equivalent Stress. |
Valoda |
eng |
Gads |
2021 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.01.2021 21:52:07 |