Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Jauna produkta ieviešana Baltijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Introduction of New Product in Baltic Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Lektora p.i., Mg.oec. Toms Kreicbergs |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Raitis Bankavs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Jauna produkta ieviešana Baltijas tirgū
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 23 tabulas, 11 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 28 avoti latviešu, 6 angļu. Darbam pievienoti trīs pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Tika izstrādāta projekta ieviešanas stratēģija jaunam produktam “Mežpils vasaras alus”. Tika veikta aprakstoša analīze informācija par dzērienu tirgus nozari kopumā (galvenie dalībnieki, tirgus daļa, zīmolu efektivitāte) un alus tirgus segmentiem (ienesīgums, vidējā cena un produktu dažādība) nozīmi uzņēmumu kopējā apgrozījuma veicināšanā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Bankavs, R., Andersone, I. (2020). Jauna produkta ieviešana Baltijas tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, RICU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 76 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Jauns produkts, tirgus segmenti, produkta ieviešana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
New product, Market Segment, Product development |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.12.2020 13:46:13 |