Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Jauna produkta ieviešana Baltijas tirgū |
Title in English |
Introduction of New Product in Baltic Market |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Lektora p.i., Mg.oec. Toms Kreicbergs |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Raitis Bankavs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docente Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Jauna produkta ieviešana Baltijas tirgū
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 76 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 23 tabulas, 11 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 28 avoti latviešu, 6 angļu. Darbam pievienoti trīs pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Tika izstrādāta projekta ieviešanas stratēģija jaunam produktam “Mežpils vasaras alus”. Tika veikta aprakstoša analīze informācija par dzērienu tirgus nozari kopumā (galvenie dalībnieki, tirgus daļa, zīmolu efektivitāte) un alus tirgus segmentiem (ienesīgums, vidējā cena un produktu dažādība) nozīmi uzņēmumu kopējā apgrozījuma veicināšanā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Bankavs, R., Andersone, I. (2020). Jauna produkta ieviešana Baltijas tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, RICU, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 76 lpp. |
Keywords |
Jauns produkts, tirgus segmenti, produkta ieviešana |
Keywords in English |
New product, Market Segment, Product development |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
11.12.2020 13:46:13 |