Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Project on Elaboration and Implementation of Marketing Strategy at an Information Technologies Company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Toms Kreicbergs
Recenzents A/S Aldaris Baltijas zīmola vadītāja Inese Vētra
Anotācija Noslēguma darba autors: Kristīne Kļaviņa Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Zinātniskais asistents Toms Kreicbergs Noslēguma darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā. Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 20 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 52 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Izvērtējot vājās puses un visas izmaksas, autore nonāk pie gala rezultāta, ka uzņēmumam ir nepieciešams ieguldīt 3387,91 EUR ar PVN, lai palielinātu mājaslapas apmeklējuma skaitu un klientu loku, izmantojot reklāmas kampaņas pakalpojumus, SEO optimizāciju, izgatavot uzņēmuma vizītkartes un noalgot mārketinga speciālistu. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Kļaviņa, K., Kreicbergs, T. (2020). Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 83 lpp.
Atslēgas vārdi Mārketinga projekta ieviešana
Atslēgas vārdi angļu valodā Implement a marketing project
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 03.12.2020 10:46:22