Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Project on Elaboration and Implementation of Marketing Strategy at an Information Technologies Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Toms Kreicbergs |
Recenzents |
A/S Aldaris Baltijas zīmola vadītāja Inese Vētra |
Anotācija |
Noslēguma darba autors: Kristīne Kļaviņa
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Zinātniskais asistents Toms Kreicbergs
Noslēguma darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 20 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 52 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Izvērtējot vājās puses un visas izmaksas, autore nonāk pie gala rezultāta, ka uzņēmumam ir nepieciešams ieguldīt 3387,91 EUR ar PVN, lai palielinātu mājaslapas apmeklējuma skaitu un klientu loku, izmantojot reklāmas kampaņas pakalpojumus, SEO optimizāciju, izgatavot uzņēmuma vizītkartes un noalgot mārketinga speciālistu.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Kļaviņa, K., Kreicbergs, T. (2020). Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 83 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga projekta ieviešana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Implement a marketing project |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.12.2020 10:46:22 |