Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā |
Title in English |
Project on Elaboration and Implementation of Marketing Strategy at an Information Technologies Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Toms Kreicbergs |
Reviewer |
A/S Aldaris Baltijas zīmola vadītāja Inese Vētra |
Abstract |
Noslēguma darba autors: Kristīne Kļaviņa
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Zinātniskais asistents Toms Kreicbergs
Noslēguma darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 20 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 52 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Izvērtējot vājās puses un visas izmaksas, autore nonāk pie gala rezultāta, ka uzņēmumam ir nepieciešams ieguldīt 3387,91 EUR ar PVN, lai palielinātu mājaslapas apmeklējuma skaitu un klientu loku, izmantojot reklāmas kampaņas pakalpojumus, SEO optimizāciju, izgatavot uzņēmuma vizītkartes un noalgot mārketinga speciālistu.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Kļaviņa, K., Kreicbergs, T. (2020). Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 83 lpp. |
Keywords |
Mārketinga projekta ieviešana |
Keywords in English |
Implement a marketing project |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
03.12.2020 10:46:22 |