Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā
Title in English Project on Elaboration and Implementation of Marketing Strategy at an Information Technologies Company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Toms Kreicbergs
Reviewer A/S Aldaris Baltijas zīmola vadītāja Inese Vētra
Abstract Noslēguma darba autors: Kristīne Kļaviņa Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Zinātniskais asistents Toms Kreicbergs Noslēguma darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā. Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 20 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 52 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Izvērtējot vājās puses un visas izmaksas, autore nonāk pie gala rezultāta, ka uzņēmumam ir nepieciešams ieguldīt 3387,91 EUR ar PVN, lai palielinātu mājaslapas apmeklējuma skaitu un klientu loku, izmantojot reklāmas kampaņas pakalpojumus, SEO optimizāciju, izgatavot uzņēmuma vizītkartes un noalgot mārketinga speciālistu. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Kļaviņa, K., Kreicbergs, T. (2020). Mārketinga stratēģijas izstrāde un ieviešanas projekts informācijas tehnoloģijas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 83 lpp.
Keywords Mārketinga projekta ieviešana
Keywords in English Implement a marketing project
Language lv
Year 2020
Date and time of uploading 03.12.2020 10:46:22