Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums Automašīnas šasijas stiprības aprēķins un optimizācija.
Nosaukums angļu valodā Strength and optimization of automobile chassis
Struktūrvienība 01R00 Starptautiskās sadarbības un ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Vladislavs Jevstigņejevs
Recenzents Prof. V.Beresņevičs
Anotācija Transportlīdzekļa šasija ir būtiska automašīnas sastāvdaļa. Šasija var kalpot par pamatu, lai atbalstītu dažādas automašīnas detaļas un virsbūvi. Turklāt tam jābūt stingri atbilstošam, lai izturētu triecienus, vibrācijas, sagriešanos, kā arī dažādus citus slogojumus. Šasijas konstrukcijas būtisks faktors ir piemērots lieces stingums, kas nodrošina augstākas vadāmības īpašības, lai nodrošinātu optimālu uzsvaru, optimālu vienādmalu spriegumu un novirzi. Šīs darbs veikts, lai optimizētu automašīnas šasiju ar ierobežojumiem optimālai bīdes spriegumam, ekvivalentam spriegumam un pēc tam šasijas novirzi. Konstrukcijas, piemēram, šasiju, var analizēt, izmantojot ierobežoto komponentu stratēģijas. Svara samazināšanai tiek veikta jutīguma pārbaude. Šasijas modelis ir veidots SolidWorks programmatūrā. Visas analīzes tika veiktas ar SolidWorks palīdzību. Aprēķinos tika ievēroti dažādi automašīnas kustības režīmi: kustība ar konstantu ātrumu, bremzēšana un kustība pagriezienā. Darba apjoms ir 55 lapas. Tajā ir 31 attēls, 16 tabulas un atsauces indeksā ir 26 avoti.
Atslēgas vārdi Topoloģija, analīze, šasija, dzinējs, automašīna, FEA, dizains, statiskā, dinamiskā, frekvence.
Atslēgas vārdi angļu valodā Topology,analysis,chassis,engine,automobile,FEA,design,static,dynamic,frequency.
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 23.07.2020 16:54:40