Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Automašīnas šasijas stiprības aprēķins un optimizācija. |
Nosaukums angļu valodā |
Strength and optimization of automobile chassis |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladislavs Jevstigņejevs |
Recenzents |
Prof. V.Beresņevičs |
Anotācija |
Transportlīdzekļa šasija ir būtiska automašīnas sastāvdaļa. Šasija var kalpot par pamatu, lai atbalstītu dažādas automašīnas detaļas un virsbūvi. Turklāt tam jābūt stingri atbilstošam, lai izturētu triecienus, vibrācijas, sagriešanos, kā arī dažādus citus slogojumus. Šasijas konstrukcijas būtisks faktors ir piemērots lieces stingums, kas nodrošina augstākas vadāmības īpašības, lai nodrošinātu optimālu uzsvaru, optimālu vienādmalu spriegumu un novirzi. Šīs darbs veikts, lai optimizētu automašīnas šasiju ar ierobežojumiem optimālai bīdes spriegumam, ekvivalentam spriegumam un pēc tam šasijas novirzi. Konstrukcijas, piemēram, šasiju, var analizēt, izmantojot ierobežoto komponentu stratēģijas. Svara samazināšanai tiek veikta jutīguma pārbaude. Šasijas modelis ir veidots SolidWorks programmatūrā. Visas analīzes tika veiktas ar SolidWorks palīdzību. Aprēķinos tika ievēroti dažādi automašīnas kustības režīmi: kustība ar konstantu ātrumu, bremzēšana un kustība pagriezienā.
Darba apjoms ir 55 lapas. Tajā ir 31 attēls, 16 tabulas un atsauces indeksā ir 26 avoti. |
Atslēgas vārdi |
Topoloģija, analīze, šasija, dzinējs, automašīna, FEA, dizains, statiskā, dinamiskā, frekvence. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Topology,analysis,chassis,engine,automobile,FEA,design,static,dynamic,frequency. |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.07.2020 16:54:40 |