Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Engineering Technology, Mechanics and Mechanical Engineering |
Title in original language |
Automašīnas šasijas stiprības aprēķins un optimizācija. |
Title in English |
Strength and optimization of automobile chassis |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
Vladislavs Jevstigņejevs |
Reviewer |
Prof. V.Beresņevičs |
Abstract |
Transportlīdzekļa šasija ir būtiska automašīnas sastāvdaļa. Šasija var kalpot par pamatu, lai atbalstītu dažādas automašīnas detaļas un virsbūvi. Turklāt tam jābūt stingri atbilstošam, lai izturētu triecienus, vibrācijas, sagriešanos, kā arī dažādus citus slogojumus. Šasijas konstrukcijas būtisks faktors ir piemērots lieces stingums, kas nodrošina augstākas vadāmības īpašības, lai nodrošinātu optimālu uzsvaru, optimālu vienādmalu spriegumu un novirzi. Šīs darbs veikts, lai optimizētu automašīnas šasiju ar ierobežojumiem optimālai bīdes spriegumam, ekvivalentam spriegumam un pēc tam šasijas novirzi. Konstrukcijas, piemēram, šasiju, var analizēt, izmantojot ierobežoto komponentu stratēģijas. Svara samazināšanai tiek veikta jutīguma pārbaude. Šasijas modelis ir veidots SolidWorks programmatūrā. Visas analīzes tika veiktas ar SolidWorks palīdzību. Aprēķinos tika ievēroti dažādi automašīnas kustības režīmi: kustība ar konstantu ātrumu, bremzēšana un kustība pagriezienā.
Darba apjoms ir 55 lapas. Tajā ir 31 attēls, 16 tabulas un atsauces indeksā ir 26 avoti. |
Keywords |
Topoloģija, analīze, šasija, dzinējs, automašīna, FEA, dizains, statiskā, dinamiskā, frekvence. |
Keywords in English |
Topology,analysis,chassis,engine,automobile,FEA,design,static,dynamic,frequency. |
Language |
eng |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
23.07.2020 16:54:40 |