Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Inovācijas un uzņēmējdarbība
Nosaukums Jauna aukstā spieduma sulu zīmola stratēģijas izstrāde un ieviešana Latvijas tirgū
Nosaukums angļu valodā Development of Strategy and Launch of Cold-Pressed Juice Brand in Latvian Market
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Modris Ozoliņš
Anotācija Maģistra darbā "Jauna aukstā spieduma sulu zīmola stratēģijas izstrāde un ieviešana Latvijas tirgū" autore Liene Krekovska analizē Latvijas sulu tirgu un izstrādā jauna aukstā spieduma sulu zīmola stratēģiju un tās ieviešanu tirgū. Galvenais uzsvars tiek liekts uz zīmola stratēģisko pozicionējumu un konkurētspējīgo priekšrocību noteikšanu. Darba mērķis ir izstrādāt veiksmīgu aukstā spieduma sulu zīmola stratēģiju un zīmola ieviešanas un īstenošanas plānu Latvijas tirgū . Darba izstrādes procesā tika izmantotas kvantitatīvas pētījuma metodes (anketēšana), lai iegūtu potenciālo patērētāju vēlmju un paradumu profilus, kas tiek papildināts ar kvalitatīvu pētījumu – datu analīzi, kā arī izvirzīto patērētāju profilu intervijas, padziļinātai vēlmju izzināšanai. Darbā tika secināts, ka Latvijas aukstā spieduma sulu niša vēl ir neapgūta, kas paver potenciālu iespēju radīt jaunu zīmolu un apgūt strauji augošo patērētāju pieprasījumu. Darba izstrādes laikā tika izveidota zīmola stratēģija un tās ieviešana Latvijas tirgū, kas papildināta ar finanšu modeli iezīmējot nepieciešamās investīcijas biznesa uzsākšanai, potenciālo apgrozījumu un peļņas iespējas. Darbs var tikt izmantots, kā pamats jauna sulu zīmola izveidei un tā ieviešanai Latvijas tirgū, ņemot vērā tirgus specifiku un izstrādātos autores priekšlikumus. Maģistra darbs ir izstrādāts latviešu valodā. Maģistra darba apjoms ir 118 lpp., tajā iekļautas 14 tabula, 34 attēli, 12 pielikumi un 45 zinātniskie, akadēmiskie, pētījumu un populārzinātniskie avoti.
Atslēgas vārdi zīmols, zīmola stratēģija, sulas
Atslēgas vārdi angļu valodā brand, brand strategy, juices
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 29.06.2020 23:16:55