Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Grafiskas tīmekļa lietotnes spēles modeļu izveide |
Nosaukums angļu valodā |
Creation of Game Models for Graphical Web Application |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
Aleksandrs Sisojevs |
Recenzents |
Ēriks Kļaviņš |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt esošās tīmekļa grafiskās iespējas un, izmantojot iegūtās zināšanas, realizēt galda spēles “Novuss” modeļus dažādās pieejās, tā izstrādei lietojot tam vislabāk pielāgotās tehnoloģijas.
Darba ietvaros tika izvirzīti un izpildīti šādi risināmie uzdevumi:
• izpētīt esošās tīmekļa grafiskās tehnoloģijas,
• izpētīt esošās fizikas modelēšanas iespējas tīmekļa lietotnes izmantošanai,
• izveidot divdimensionālu un trīsdimensionālu modeli tīmekļa lietotnes izmantošanai,
• realizēt modeļu grafisko dizainu, tā objektus, korektu objektu fizisko mijiedarbību un lietotāja saskarni ar izstrādātajiem modeļiem.
Darba procesā tika apkopota un analizēta informācija par HTML5 specifikācijas tīmekļa tehnoloģijām un to iespējām.
Darba rezultātā tika izstrādāti divi divdimensionāli un viens trīsdimensionāls galda spēles “Novuss” modelis divu spēlētāju režīmam, kuru lietotājs var lietot, izmantojot pārlūkprogrammu.
Darba pamattekstā ir 64 lappuses, 37 attēli un 3 tabulas. Avotu skaits literatūras sarakstā – 34. |
Atslēgas vārdi |
CANVAS, WEBGL, NOVUSS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
CANVAS, WEBGL, NOVUSS |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.06.2020 18:08:22 |