Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Grafiskas tīmekļa lietotnes spēles modeļu izveide |
Title in English |
Creation of Game Models for Graphical Web Application |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
Aleksandrs Sisojevs |
Reviewer |
Ēriks Kļaviņš |
Abstract |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt esošās tīmekļa grafiskās iespējas un, izmantojot iegūtās zināšanas, realizēt galda spēles “Novuss” modeļus dažādās pieejās, tā izstrādei lietojot tam vislabāk pielāgotās tehnoloģijas.
Darba ietvaros tika izvirzīti un izpildīti šādi risināmie uzdevumi:
• izpētīt esošās tīmekļa grafiskās tehnoloģijas,
• izpētīt esošās fizikas modelēšanas iespējas tīmekļa lietotnes izmantošanai,
• izveidot divdimensionālu un trīsdimensionālu modeli tīmekļa lietotnes izmantošanai,
• realizēt modeļu grafisko dizainu, tā objektus, korektu objektu fizisko mijiedarbību un lietotāja saskarni ar izstrādātajiem modeļiem.
Darba procesā tika apkopota un analizēta informācija par HTML5 specifikācijas tīmekļa tehnoloģijām un to iespējām.
Darba rezultātā tika izstrādāti divi divdimensionāli un viens trīsdimensionāls galda spēles “Novuss” modelis divu spēlētāju režīmam, kuru lietotājs var lietot, izmantojot pārlūkprogrammu.
Darba pamattekstā ir 64 lappuses, 37 attēli un 3 tabulas. Avotu skaits literatūras sarakstā – 34. |
Keywords |
CANVAS, WEBGL, NOVUSS |
Keywords in English |
CANVAS, WEBGL, NOVUSS |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
19.06.2020 18:08:22 |