Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Digitālās humanitārās zinātnes
Nosaukums Mobilo tālruņu balstītas mikromācīšanās izpēte.
Nosaukums angļu valodā Study of Mobile Phone-based Microlearning.
Struktūrvienība 01R00 Starptautiskās sadarbības un ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Atis Kapenieks
Recenzents Dr.philol., LU vadošā pētniece Sanita Reinsone
Anotācija Šī raksta tēma ir balstīta uz mobilo tālruņu mikromācības pētījumiem. Mērķis ir izprast mikrokursu un mikromācību jēdzienus un īpašības, Analizējiet un apkopojiet mikroklases dizaina galvenos punktus no kursa veidotāja un kursa apguvēja diviem aspektiem. Pēc tam, kad esmu izlasījis esošo literatūru, tajā apkopots mikro mācīšanās sākums un attīstība un paskaidrots, ka mikro mācībām ir divas galvenās iezīmes: īss laiks un vienkāršots saturs. Balstoties uz mikromācības īpašībām un lielākajām izglītojamo vajadzībām: mācoties jebkurā laikā un vietā, var apgalvot, ka viedtālruņi ir vispiemērotākā platforma mikromācības izstrādei. Web2.0 tehnoloģijas attīstība ļauj ikvienam kļūt par tīkla mikromācību skolotāju. Analizējot esošos mikroapmācības un mikrokursu gadījumus, kurus var veikt, izmantojot viedtālruņus, Aptaujas anketā par jauniem ķīniešiem, kas pārlūko internetu, ir apkopoti šādi mikromācības dizaina punkti: 1.Mikrokursa vienības optimālajam ilgumam jābūt 10-15 minūtēm. 2.Vairāku mediju apvienojums var palielināt izglītojamā interesi par mācīšanos. 3.Respondenti dod priekšroku trīs veidu mikrokursiem, piemēram, zināšanu mācīšanai, problēmu risināšanai un atbildēšanai uz jautājumiem. 4.Respondenti labprātāk izmanto skolotāju video kā mācību līdzekli. 5.Daudzi cilvēki vēlas apgūt profesionālās zināšanas, izmantojot mikromācību. 6.Ja izvēlaties video kā mācību līdzekli mikrokursiem, video kvalitātei ir ļoti liela nozīme. Lai arī šajā pētījumā ir daudz nenobriedušu aspektu, pētījumu rezultāti un dati joprojām ir vērtīgi atsauce uz turpmākiem mikromācības pētījumiem nākotnē.
Atslēgas vārdi microlearning, m-learning, informal learning, mobile phone-based
Atslēgas vārdi angļu valodā microlearning, m-learning, informal learning, mobile phone-based
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 19.06.2020 13:42:21