Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Digital Humanities
Title in original language Mobilo tālruņu balstītas mikromācīšanās izpēte.
Title in English Study of Mobile Phone-based Microlearning.
Department
Scientific advisor Atis Kapenieks
Reviewer Dr.philol., LU vadošā pētniece Sanita Reinsone
Abstract Šī raksta tēma ir balstīta uz mobilo tālruņu mikromācības pētījumiem. Mērķis ir izprast mikrokursu un mikromācību jēdzienus un īpašības, Analizējiet un apkopojiet mikroklases dizaina galvenos punktus no kursa veidotāja un kursa apguvēja diviem aspektiem. Pēc tam, kad esmu izlasījis esošo literatūru, tajā apkopots mikro mācīšanās sākums un attīstība un paskaidrots, ka mikro mācībām ir divas galvenās iezīmes: īss laiks un vienkāršots saturs. Balstoties uz mikromācības īpašībām un lielākajām izglītojamo vajadzībām: mācoties jebkurā laikā un vietā, var apgalvot, ka viedtālruņi ir vispiemērotākā platforma mikromācības izstrādei. Web2.0 tehnoloģijas attīstība ļauj ikvienam kļūt par tīkla mikromācību skolotāju. Analizējot esošos mikroapmācības un mikrokursu gadījumus, kurus var veikt, izmantojot viedtālruņus, Aptaujas anketā par jauniem ķīniešiem, kas pārlūko internetu, ir apkopoti šādi mikromācības dizaina punkti: 1.Mikrokursa vienības optimālajam ilgumam jābūt 10-15 minūtēm. 2.Vairāku mediju apvienojums var palielināt izglītojamā interesi par mācīšanos. 3.Respondenti dod priekšroku trīs veidu mikrokursiem, piemēram, zināšanu mācīšanai, problēmu risināšanai un atbildēšanai uz jautājumiem. 4.Respondenti labprātāk izmanto skolotāju video kā mācību līdzekli. 5.Daudzi cilvēki vēlas apgūt profesionālās zināšanas, izmantojot mikromācību. 6.Ja izvēlaties video kā mācību līdzekli mikrokursiem, video kvalitātei ir ļoti liela nozīme. Lai arī šajā pētījumā ir daudz nenobriedušu aspektu, pētījumu rezultāti un dati joprojām ir vērtīgi atsauce uz turpmākiem mikromācības pētījumiem nākotnē.
Keywords microlearning, m-learning, informal learning, mobile phone-based
Keywords in English microlearning, m-learning, informal learning, mobile phone-based
Language eng
Year 2020
Date and time of uploading 19.06.2020 13:42:21