Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Digitālās humanitārās zinātnes
Nosaukums Attēlu paraugu vizualizācija: pieci gadi Latvijas tūrisma reklāmas fotogrāfijās
Nosaukums angļu valodā Visualising image patterns: five years of Latvian tourism promotional photography
Struktūrvienība 23000 E-studiju tehnoloģiju un humanitāro zinātņu fakultāte
Darba vadītājs Agris Ņikitenko
Recenzents Atis Kapenieks, Dr.phys., asociētais profesors
Anotācija Maģistra darbu “Attēlu vizualizēšana: pieci gadi Latvijas tūrisma fotogrāfijā” izstrādājusi Renāte Šnore, maģistra studiju programmas “Digitālās humanitārās zinātnes” 2. kursa studente, izmantojot tūrisma un digitālo humanitāro zinātņu zināšanas, lai izpētītu Latvijas Nacionālās tūrisma organizācijas fotogrāfijas kolekciju, kas veidota no 2014. gada līdz 2019. gadam. Pētījuma teorētiskajā daļā sniegta pamatinformācija par tūrisma galamērķu pārvaldību, fotogrāfijas nozīmi tūrisma mārketingā un starpkultūru mārketinga pētījumiem, kas saistīti ar krāsu izmantošanu. To papildina digitālo humanitāro pētījumu izpēte, kas veikuši digitālā attēla un tā metadatu apstrādi, kā arī ir izskaidroti kultūras analītikas (cultural analytics) principi. Pētījuma daļa, kas sastāv no pētījuma izklāsta un pētījuma rezultātiem, sniedz detalizētus analītisko un vizualizācijas rīku aprakstus, kas tiek izmantoti Latvijas Nacionālās tūrisma organizācijas foto kolekcijas un foto atslēgvārdu analīzei. Rīku radītie rezultāti ir atrodami pētījuma rezultātu sadaļā. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, pētījuma izklāsta un pētījuma daļas, secinājumiem, bibliogrāfijas un pielikumiem. Kopējais skaits ir 60 lappuses (neskaitot pielikumus), 8 nodaļas un 4 apakšnodaļas, 28 attēli un 2 tabulas. Bibliogrāfija satur 72 informācijas avotus.
Atslēgas vārdi digitālās humanitārās zinātnes, fotogrāfija, tūrisms, kultūras analītika, galamērķa mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā digital humanities, photography, tourism, cultural analytics, destination marketing
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 18.06.2020 12:36:42