Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Digitālās humanitārās zinātnes |
Nosaukums |
Attēlu paraugu vizualizācija: pieci gadi Latvijas tūrisma reklāmas fotogrāfijās |
Nosaukums angļu valodā |
Visualising image patterns: five years of Latvian tourism promotional photography |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Agris Ņikitenko |
Recenzents |
Atis Kapenieks, Dr.phys., asociētais profesors |
Anotācija |
Maģistra darbu “Attēlu vizualizēšana: pieci gadi Latvijas tūrisma fotogrāfijā” izstrādājusi Renāte Šnore, maģistra studiju programmas “Digitālās humanitārās zinātnes” 2. kursa studente, izmantojot tūrisma un digitālo humanitāro zinātņu zināšanas, lai izpētītu Latvijas Nacionālās tūrisma organizācijas fotogrāfijas kolekciju, kas veidota no 2014. gada līdz 2019. gadam.
Pētījuma teorētiskajā daļā sniegta pamatinformācija par tūrisma galamērķu pārvaldību, fotogrāfijas nozīmi tūrisma mārketingā un starpkultūru mārketinga pētījumiem, kas saistīti ar krāsu izmantošanu. To papildina digitālo humanitāro pētījumu izpēte, kas veikuši digitālā attēla un tā metadatu apstrādi, kā arī ir izskaidroti kultūras analītikas (cultural analytics) principi. Pētījuma daļa, kas sastāv no pētījuma izklāsta un pētījuma rezultātiem, sniedz detalizētus analītisko un vizualizācijas rīku aprakstus, kas tiek izmantoti Latvijas Nacionālās tūrisma organizācijas foto kolekcijas un foto atslēgvārdu analīzei. Rīku radītie rezultāti ir atrodami pētījuma rezultātu sadaļā.
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, pētījuma izklāsta un pētījuma daļas, secinājumiem, bibliogrāfijas un pielikumiem. Kopējais skaits ir 60 lappuses (neskaitot pielikumus), 8 nodaļas un 4 apakšnodaļas, 28 attēli un 2 tabulas. Bibliogrāfija satur 72 informācijas avotus. |
Atslēgas vārdi |
digitālās humanitārās zinātnes, fotogrāfija, tūrisms, kultūras analītika, galamērķa mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital humanities, photography, tourism, cultural analytics, destination marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.06.2020 12:36:42 |