Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Kvalitātes nodrošināšanas metodes pakalpojumu uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Quality Assurance Methods in a Service Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Mg. oec., U. Kamols, docents (prakt.) |
Anotācija |
Bakalaurā darbā ir novērtēta kvalitātes nodrošināšana pakalpojuma uzņēmumā VAS “Lidosta “Rīga””. Darbā tiek sniegti galvenie teorētiskie aspekti kvalitātes vadībā, pakalpojumu kvalitātes vadībā. Pētījumā tika veikta intervijas, darbinieku aptaujas un SERVQUAL metodes, lai noskaidrotu pakalpojuma nodrošināšanas kvalitāti. Rezultātā tika salīdzināti rezultāti no darbinieku un klientu puses, lai sniegtu ieteikumus pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai un nodrošināšanai atbilstoši standartizācijas prasībām. |
Atslēgas vārdi |
Kvalitātes vadība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Quality Assurance |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.06.2020 17:30:54 |