Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Kvalitātes nodrošināšanas metodes pakalpojumu uzņēmumā |
Title in English |
Quality Assurance Methods in a Service Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Mg. oec., U. Kamols, docents (prakt.) |
Abstract |
Bakalaurā darbā ir novērtēta kvalitātes nodrošināšana pakalpojuma uzņēmumā VAS “Lidosta “Rīga””. Darbā tiek sniegti galvenie teorētiskie aspekti kvalitātes vadībā, pakalpojumu kvalitātes vadībā. Pētījumā tika veikta intervijas, darbinieku aptaujas un SERVQUAL metodes, lai noskaidrotu pakalpojuma nodrošināšanas kvalitāti. Rezultātā tika salīdzināti rezultāti no darbinieku un klientu puses, lai sniegtu ieteikumus pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai un nodrošināšanai atbilstoši standartizācijas prasībām. |
Keywords |
Kvalitātes vadība |
Keywords in English |
Quality Assurance |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
17.06.2020 17:30:54 |