Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Android spēles izstrāde Java valodā |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Android Game in Java |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Marina Uhanova |
Recenzents |
Normunds Kante, M.sc.ing., LDI pētnieks |
Anotācija |
Bakalaura darba ietvaros tiek izpētītas Android spēļu izstrādes tehnoloģijas Java valodā, ka arī nodemonstrēta izpētīto tehnoloģiju pielietošana, izstrādājot side-scrolling platformer spēli Android platformai.
Pirmajā nodaļā tiek aprakstītas izpētītas tehnoloģijas, kuras tika izmantotas bakalaura darba ietvaros. Tiek aprakstīti un paskaidroti spēles un fizikas dzinēju jēdzieni un īpatnības, ka arī tehnoloģijas, kuras dod iespēju veidot, modificēt un saglābāt spēles vides elementus.
Otrajā nodaļā ir īsi aprakstīti eksistējoši spēļu žanri, ka arī spēles žanra izvēles principi praktiskā piemēra izstrādei un tā pārstāvju piemēri.
Trešajā nodaļā tiek aprakstīts un paskaidrots praktiskā piemēra, tas ir, side-scrolling platformer spēles izstrādes process, kas ietver sevī spēles vides elementu veidošanu un izmantotas šīm mērķim tehnoloģiju pielietošanas pieejas, programmā izveidoto klašu nepieciešamību un mijiedarbību, ka arī testēšanu un pielāgošanu dažādām Android platformas ierīcēm.
Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā un satur sešdesmit sešas lappuses, kas ietver sevī ievadu, trīs nodaļas, secinājumus, literatūras sarakstu, divus pielikumus un trīsdesmit septiņus attēlus. |
Atslēgas vārdi |
Java, spēle, Android spēle, LibGDX, Box2D, Tiled, TexturePacker, Pixilart, spēļu dzinējs, fizikas dzinējs, side-scrolling platformer |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Java, game, Android game, LibGDX, Box2D, Tiled, TexturePacker, Pixilart, game engine, physics engine, side-scrolling platformer |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.06.2020 10:15:14 |