Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Mūsdienīgu ceļa virsmas atjaunošanas tehnoloģiju izpēte” (“Oļu ielas pārbūve Jēkabpilī”) |
Nosaukums angļu valodā |
“Research of Modern Road Surface Renewal Technology” (“Reconstruction of Olu Street in Jekabpils”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Viktors Haritonovs |
Recenzents |
Rolands Īzaks, Ražošanas daļas vadītājs, SIA "Vianova" |
Anotācija |
Darba autors – Rīgas Tehniskās universitātes transportbūvju profesionālā bakalaura programmas 5. kursa studens Kristaps Liepa. Darba vadītājs - Dr.sc.ing., prof. Viktors Haritonovs.
Bakalaura darba tēma – „ Mūsdienīgu virsmas atjaunošanas tehnoloģiju izpēte”.
Darba mērķis: izpētīt mūsdienīgas vismas atjaunošanas tehnoloģijas, ekspluatācijas īpašības, citu valstu pieredzi un izanalizēt to pielietošanas priekšrocības.
Darba uzdevumi:
1. Aplūkot pieejamo zinātnisko literatūru, pētnieciskos rakstus, interneta avotus un citus informācijas avotus par mūsdienīgām virsmas atjaunošanas tehnoloģijām;
2. Noskaidrot mūsdienīgu virsmas atjaunošanas tehnoloģiju nepieciešamību un to sniegtos ieguvumus;
3. Izpētīt un salīdzināt mūsdienīgu virsmas atjaunošanas tehnoloģiju veidus;
4. Noskaidrot, kādas no mūsdienīgu virsmas atjaunošanas tehnoloģijām tiek izmantotas Latvijā un kādas plāno ieviest;
5. Izpētīt internetā pieejamos rīkus virsmu atjaunošanas menidžēšanai;
6. Apkopot rezultātus un sniegt secinājumus.
Inženierprojekta tēma – Oļu ielas pārbūve Jēkabpilī.
Darba mērķis: izstrādāt ielas rekonstrukcijas projektu, lai parādītu studenta teorētisko un praktisko zināšanu līmeņa atbilstību studiju līmeņa prasībām.
Inženierprojektā paredzēts izbūvēt jaunu ielu, rekonstruēt Oļu ielu, ielas galos pieslēdzot to esošajiem ceļa augstumiem un izbūvēt jaunu mieras ielas pieslēgumu.
Oļu iela, Jēkabpilī, galvenokārt pilda piekļūšanas funkcij un tās patreizējais stāvoklis ir neatbilstošs prasībām. Pārbūvējot ielu tiks uzlabots vietējo iedzīvotāju labklājības līmenis un paaugstinās drošības līmeni uz ceļa.
Pārbūvejamās ielas kopējais garums ir 870.32 m, asfaltbetona segums tiek paredzēts 7 m platumā. Posms atrodas apdzīvotā vietā, tādēļ atļautais braukšanas ātrums būs 50km/h.
Bakalaura darbs (ar inženierprojektu) satāv no 156 A4 lappusēm, 45 tabulām, 51 attēliem, 8 rasējumiem un 39 izmantotiem literatūras avotiem. |
Atslēgas vārdi |
MŪSDIENĪGU VIRSMAS ATJAUNOŠANAS TEHNOLOĢIJU IZPĒTE |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Research of modern surface renewal technologies |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2020 15:49:38 |