Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Transportation Engineering
Title in original language “Mūsdienīgu ceļa virsmas atjaunošanas tehnoloģiju izpēte” (“Oļu ielas pārbūve Jēkabpilī”)
Title in English “Research of Modern Road Surface Renewal Technology” (“Reconstruction of Olu Street in Jekabpils”)
Department 24100 Institute of Transport Infrastructure Engineering
Scientific advisor Viktors Haritonovs
Reviewer Rolands Īzaks, Ražošanas daļas vadītājs, SIA "Vianova"
Abstract Darba autors – Rīgas Tehniskās universitātes transportbūvju profesionālā bakalaura programmas 5. kursa studens Kristaps Liepa. Darba vadītājs - Dr.sc.ing., prof. Viktors Haritonovs. Bakalaura darba tēma – „ Mūsdienīgu virsmas atjaunošanas tehnoloģiju izpēte”. Darba mērķis: izpētīt mūsdienīgas vismas atjaunošanas tehnoloģijas, ekspluatācijas īpašības, citu valstu pieredzi un izanalizēt to pielietošanas priekšrocības. Darba uzdevumi: 1. Aplūkot pieejamo zinātnisko literatūru, pētnieciskos rakstus, interneta avotus un citus informācijas avotus par mūsdienīgām virsmas atjaunošanas tehnoloģijām; 2. Noskaidrot mūsdienīgu virsmas atjaunošanas tehnoloģiju nepieciešamību un to sniegtos ieguvumus; 3. Izpētīt un salīdzināt mūsdienīgu virsmas atjaunošanas tehnoloģiju veidus; 4. Noskaidrot, kādas no mūsdienīgu virsmas atjaunošanas tehnoloģijām tiek izmantotas Latvijā un kādas plāno ieviest; 5. Izpētīt internetā pieejamos rīkus virsmu atjaunošanas menidžēšanai; 6. Apkopot rezultātus un sniegt secinājumus. Inženierprojekta tēma – Oļu ielas pārbūve Jēkabpilī. Darba mērķis: izstrādāt ielas rekonstrukcijas projektu, lai parādītu studenta teorētisko un praktisko zināšanu līmeņa atbilstību studiju līmeņa prasībām. Inženierprojektā paredzēts izbūvēt jaunu ielu, rekonstruēt Oļu ielu, ielas galos pieslēdzot to esošajiem ceļa augstumiem un izbūvēt jaunu mieras ielas pieslēgumu. Oļu iela, Jēkabpilī, galvenokārt pilda piekļūšanas funkcij un tās patreizējais stāvoklis ir neatbilstošs prasībām. Pārbūvējot ielu tiks uzlabots vietējo iedzīvotāju labklājības līmenis un paaugstinās drošības līmeni uz ceļa. Pārbūvejamās ielas kopējais garums ir 870.32 m, asfaltbetona segums tiek paredzēts 7 m platumā. Posms atrodas apdzīvotā vietā, tādēļ atļautais braukšanas ātrums būs 50km/h. Bakalaura darbs (ar inženierprojektu) satāv no 156 A4 lappusēm, 45 tabulām, 51 attēliem, 8 rasējumiem un 39 izmantotiem literatūras avotiem.
Keywords MŪSDIENĪGU VIRSMAS ATJAUNOŠANAS TEHNOLOĢIJU IZPĒTE
Keywords in English Research of modern surface renewal technologies
Language lv
Year 2020
Date and time of uploading 07.06.2020 15:49:38