Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Apģērbu pirkšanas nodomu veicinošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs |
Nosaukums angļu valodā |
Determination of factors influencing clothing purchase intentification in the Baltic countries |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Profesors Tatjana Tambovceva |
Anotācija |
Maģistra darba autors: Rafael Yusubov
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec., Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Apģērbu pirkšanas nodomu veicinošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 102 lpp., tajā iekļauti 16 attēli, 23 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 60 avoti angļu 22 avoti turku valodā.
Maģistra darba galvenie rezultāti Pētījuma beigās tika apstiprinātas 4 hipotēzes, veicot aptaujas datu analīzi. Pētījums parāda, ka vissvarīgākie faktori, kas ietekmē pirkšanas nodomu, ir: preču zīme, kvalitāte un atbalstošie faktori ir informācija par produkta priekšrocībām, un veikalu noformējums, kas pozitīvi ietekmē patērētāju interesi par pirkumiem. Ekoloģiski draudzīgi produkti un īpaši izstrādāti izstrādājumi ar simboliem, kas piepilda unikālo uztveri patērētājiem Baltijas valstīs.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Yusubov R. (2020). Apģērbu iegādes intensifikāciju ietekmējošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs. Maģistra darbs/ R. Yusubov., I.Andersone - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2020. - 102 lpp. |
Atslēgas vārdi |
faktori, pirkumu intensifikācija, Baltijas valstis, patērētāju uzvedība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
factors, purchase intensification, Baltic countries, consumer behavior |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2020 08:57:24 |