Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Apģērbu pirkšanas nodomu veicinošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs
Nosaukums angļu valodā Determination of factors influencing clothing purchase intentification in the Baltic countries
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Profesors Tatjana Tambovceva
Anotācija Maģistra darba autors: Rafael Yusubov Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec., Ieva Andersone Maģistra darba temats: Apģērbu pirkšanas nodomu veicinošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 102 lpp., tajā iekļauti 16 attēli, 23 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 60 avoti angļu 22 avoti turku valodā. Maģistra darba galvenie rezultāti Pētījuma beigās tika apstiprinātas 4 hipotēzes, veicot aptaujas datu analīzi. Pētījums parāda, ka vissvarīgākie faktori, kas ietekmē pirkšanas nodomu, ir: preču zīme, kvalitāte un atbalstošie faktori ir informācija par produkta priekšrocībām, un veikalu noformējums, kas pozitīvi ietekmē patērētāju interesi par pirkumiem. Ekoloģiski draudzīgi produkti un īpaši izstrādāti izstrādājumi ar simboliem, kas piepilda unikālo uztveri patērētājiem Baltijas valstīs. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Yusubov R. (2020). Apģērbu iegādes intensifikāciju ietekmējošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs. Maģistra darbs/ R. Yusubov., I.Andersone - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2020. - 102 lpp.
Atslēgas vārdi faktori, pirkumu intensifikācija, Baltijas valstis, patērētāju uzvedība
Atslēgas vārdi angļu valodā factors, purchase intensification, Baltic countries, consumer behavior
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 05.06.2020 08:57:24