Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Apģērbu pirkšanas nodomu veicinošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs |
Title in English |
Determination of factors influencing clothing purchase intentification in the Baltic countries |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Profesors Tatjana Tambovceva |
Abstract |
Maģistra darba autors: Rafael Yusubov
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec., Ieva Andersone
Maģistra darba temats: Apģērbu pirkšanas nodomu veicinošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 102 lpp., tajā iekļauti 16 attēli, 23 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 60 avoti angļu 22 avoti turku valodā.
Maģistra darba galvenie rezultāti Pētījuma beigās tika apstiprinātas 4 hipotēzes, veicot aptaujas datu analīzi. Pētījums parāda, ka vissvarīgākie faktori, kas ietekmē pirkšanas nodomu, ir: preču zīme, kvalitāte un atbalstošie faktori ir informācija par produkta priekšrocībām, un veikalu noformējums, kas pozitīvi ietekmē patērētāju interesi par pirkumiem. Ekoloģiski draudzīgi produkti un īpaši izstrādāti izstrādājumi ar simboliem, kas piepilda unikālo uztveri patērētājiem Baltijas valstīs.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Yusubov R. (2020). Apģērbu iegādes intensifikāciju ietekmējošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs. Maģistra darbs/ R. Yusubov., I.Andersone - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2020. - 102 lpp. |
Keywords |
faktori, pirkumu intensifikācija, Baltijas valstis, patērētāju uzvedība |
Keywords in English |
factors, purchase intensification, Baltic countries, consumer behavior |
Language |
eng |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
05.06.2020 08:57:24 |