Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Apģērbu pirkšanas nodomu veicinošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs
Title in English Determination of factors influencing clothing purchase intentification in the Baltic countries
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Profesors Tatjana Tambovceva
Abstract Maģistra darba autors: Rafael Yusubov Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec., Ieva Andersone Maģistra darba temats: Apģērbu pirkšanas nodomu veicinošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 102 lpp., tajā iekļauti 16 attēli, 23 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 60 avoti angļu 22 avoti turku valodā. Maģistra darba galvenie rezultāti Pētījuma beigās tika apstiprinātas 4 hipotēzes, veicot aptaujas datu analīzi. Pētījums parāda, ka vissvarīgākie faktori, kas ietekmē pirkšanas nodomu, ir: preču zīme, kvalitāte un atbalstošie faktori ir informācija par produkta priekšrocībām, un veikalu noformējums, kas pozitīvi ietekmē patērētāju interesi par pirkumiem. Ekoloģiski draudzīgi produkti un īpaši izstrādāti izstrādājumi ar simboliem, kas piepilda unikālo uztveri patērētājiem Baltijas valstīs. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Yusubov R. (2020). Apģērbu iegādes intensifikāciju ietekmējošo faktoru noteikšana Baltijas valstīs. Maģistra darbs/ R. Yusubov., I.Andersone - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2020. - 102 lpp.
Keywords faktori, pirkumu intensifikācija, Baltijas valstis, patērētāju uzvedība
Keywords in English factors, purchase intensification, Baltic countries, consumer behavior
Language eng
Year 2020
Date and time of uploading 05.06.2020 08:57:24