Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Klientu pieredzes stratēģiskā vadība uzņēmumos
Nosaukums angļu valodā Strategic management of customer experience in companies
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Elīna Gaile-Sarkane
Recenzents Docents Anita Straujuma
Anotācija Noslēguma darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 103 lpp., tajā iekļauti 27 attēli un 11 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 125 avoti angļu un viens somu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Klientu pieredze ir jāpārvalda stratēģiski, lai radītu ilgtspējīgas konkurences priekšrocības. Stratēģiska klientu pieredzes pārvaldības sistēma ir nepieciešama holistiskai, konsekventai un efektīvai klientu pieredzes radīšanai un nepieciešamo spēju attīstībai ilgtermiņā. Stratēģija piedāvā būtisku uzmanību un konsekvenci pieredzes veidošanas nolūkos, savukārt efektīvai ieviešanai nepieciešami progresīvi izmaiņu pārvaldības modeļi un prakse. Stratēģiskā klientu pieredzes pārvaldība ir vērsta uz tāda uzņēmuma izveidošanu, kurā klientu pieredze ir holistiski integrēta visās darbībās un klienti patiesi ir organizācijas sirdī. To veic, sistemātiskas, aktuālas un mērķtiecīgas ar celtniecības bloku saistītas pārmaiņu iniciatīvas īstenojot stratēģiskās klientu pieredzes pārvaldības fāzēs. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Hoffren V. (2020): Klientu pieredzes stratēģiskā vadība uzņēmumos. Maģistra darbs/ V. Hoffren, E. Gaile-Sarkane. - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2020. 103 lpp.
Atslēgas vārdi Vadība, Klientu pieredze, Stratēģija, Izmaiņu vadība
Atslēgas vārdi angļu valodā Management, Customer Experience, Strategy, Change Management
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2020 13:28:27