Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu pieredzes stratēģiskā vadība uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
Strategic management of customer experience in companies |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Elīna Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Docents Anita Straujuma |
Anotācija |
Noslēguma darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 103 lpp., tajā iekļauti 27 attēli un 11 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 125 avoti angļu un viens somu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Klientu pieredze ir jāpārvalda stratēģiski, lai radītu ilgtspējīgas konkurences priekšrocības. Stratēģiska klientu pieredzes pārvaldības sistēma ir nepieciešama holistiskai, konsekventai un efektīvai klientu pieredzes radīšanai un nepieciešamo spēju attīstībai ilgtermiņā. Stratēģija piedāvā būtisku uzmanību un konsekvenci pieredzes veidošanas nolūkos, savukārt efektīvai ieviešanai nepieciešami progresīvi izmaiņu pārvaldības modeļi un prakse. Stratēģiskā klientu pieredzes pārvaldība ir vērsta uz tāda uzņēmuma izveidošanu, kurā klientu pieredze ir holistiski integrēta visās darbībās un klienti patiesi ir organizācijas sirdī. To veic, sistemātiskas, aktuālas un mērķtiecīgas ar celtniecības bloku saistītas pārmaiņu iniciatīvas īstenojot stratēģiskās klientu pieredzes pārvaldības fāzēs.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Hoffren V. (2020): Klientu pieredzes stratēģiskā vadība uzņēmumos. Maģistra darbs/ V. Hoffren, E. Gaile-Sarkane. - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2020. 103 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Vadība, Klientu pieredze, Stratēģija, Izmaiņu vadība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Management, Customer Experience, Strategy, Change Management |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2020 13:28:27 |