Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Klientu pieredzes stratēģiskā vadība uzņēmumos |
Title in English |
Strategic management of customer experience in companies |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Elīna Gaile-Sarkane |
Reviewer |
Docents Anita Straujuma |
Abstract |
Noslēguma darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 103 lpp., tajā iekļauti 27 attēli un 11 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 125 avoti angļu un viens somu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Klientu pieredze ir jāpārvalda stratēģiski, lai radītu ilgtspējīgas konkurences priekšrocības. Stratēģiska klientu pieredzes pārvaldības sistēma ir nepieciešama holistiskai, konsekventai un efektīvai klientu pieredzes radīšanai un nepieciešamo spēju attīstībai ilgtermiņā. Stratēģija piedāvā būtisku uzmanību un konsekvenci pieredzes veidošanas nolūkos, savukārt efektīvai ieviešanai nepieciešami progresīvi izmaiņu pārvaldības modeļi un prakse. Stratēģiskā klientu pieredzes pārvaldība ir vērsta uz tāda uzņēmuma izveidošanu, kurā klientu pieredze ir holistiski integrēta visās darbībās un klienti patiesi ir organizācijas sirdī. To veic, sistemātiskas, aktuālas un mērķtiecīgas ar celtniecības bloku saistītas pārmaiņu iniciatīvas īstenojot stratēģiskās klientu pieredzes pārvaldības fāzēs.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Hoffren V. (2020): Klientu pieredzes stratēģiskā vadība uzņēmumos. Maģistra darbs/ V. Hoffren, E. Gaile-Sarkane. - Rīga: RTU, UIVI IUV, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2020. 103 lpp. |
Keywords |
Vadība, Klientu pieredze, Stratēģija, Izmaiņu vadība |
Keywords in English |
Management, Customer Experience, Strategy, Change Management |
Language |
eng |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
01.06.2020 13:28:27 |