Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Loģistikas sistēmu un piegādes ķēdes vadība
Nosaukums Reversās loģistikas ietekme uz klienta tiešsaistes iepirkšanās pakalpojumu izvēli
Nosaukums angļu valodā Impact of Reverse Logistics on Customer Experiences in Online Shopping
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Egils Ginters
Recenzents Docents Jūlija Petuhova
Anotācija Darbā tiek pētīti galvenie faktori, kas ietekmē klientu pieredzi saistībā ar reverso loģistiku e-komercijas tirgū. Maģistra darbā tiek norādīti galvenie faktori, kas ietekmē klientus, atdodot tiešsaistē nopirktu preci. Ar aptaujas palīdzību tiek norādīti galvenie faktori un analizētas un ieteiktas piemērotas digitālās tehnoloģijas, lai padarītu reverso loģistiku vienmērīgāku. Digitālo tehnoloģiju ietekme uz reverso loģistiku tiek pētīta un analizēta padziļināti. Tiek analizētas dažādas produktu atgriešanas politikas, un, visbeidzot, no apkopotajiem, izpētītajiem un analizētajiem datiem tiek izveidots un apstiprināts vislabākās e-komercijas vietnes izvēles algoritms, kas var palīdzēt klientam gūt vislabāko produktu atgriešanas pieredzi.
Atslēgas vārdi E-komercija, apgrieztā loģistika, klienta apmierinātība, identiskais paraugs, digitālās tehnoloģijas
Atslēgas vārdi angļu valodā E-COMMERCE, REVERSE LOGISTICS, CUSTOMER SATISFACTION, CONCEPTUAL MODEL, DIGITAL TECHNOLOGIES
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2020 13:34:38