Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Loģistikas sistēmu un piegādes ķēdes vadība |
Nosaukums |
Reversās loģistikas ietekme uz klienta tiešsaistes iepirkšanās pakalpojumu izvēli |
Nosaukums angļu valodā |
Impact of Reverse Logistics on Customer Experiences in Online Shopping |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Egils Ginters |
Recenzents |
Docents Jūlija Petuhova |
Anotācija |
Darbā tiek pētīti galvenie faktori, kas ietekmē klientu pieredzi saistībā ar reverso loģistiku e-komercijas tirgū. Maģistra darbā tiek norādīti galvenie faktori, kas ietekmē klientus, atdodot tiešsaistē nopirktu preci. Ar aptaujas palīdzību tiek norādīti galvenie faktori un analizētas un ieteiktas piemērotas digitālās tehnoloģijas, lai padarītu reverso loģistiku vienmērīgāku. Digitālo tehnoloģiju ietekme uz reverso loģistiku tiek pētīta un analizēta padziļināti. Tiek analizētas dažādas produktu atgriešanas politikas, un, visbeidzot, no apkopotajiem, izpētītajiem un analizētajiem datiem tiek izveidots un apstiprināts vislabākās e-komercijas vietnes izvēles algoritms, kas var palīdzēt klientam gūt vislabāko produktu atgriešanas pieredzi. |
Atslēgas vārdi |
E-komercija, apgrieztā loģistika, klienta apmierinātība, identiskais paraugs, digitālās tehnoloģijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-COMMERCE, REVERSE LOGISTICS, CUSTOMER SATISFACTION, CONCEPTUAL MODEL, DIGITAL TECHNOLOGIES |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2020 13:34:38 |