Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Logistics and Supply Chain Management
Title in original language Reversās loģistikas ietekme uz klienta tiešsaistes iepirkšanās pakalpojumu izvēli
Title in English Impact of Reverse Logistics on Customer Experiences in Online Shopping
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Egils Ginters
Reviewer Docents Jūlija Petuhova
Abstract Darbā tiek pētīti galvenie faktori, kas ietekmē klientu pieredzi saistībā ar reverso loģistiku e-komercijas tirgū. Maģistra darbā tiek norādīti galvenie faktori, kas ietekmē klientus, atdodot tiešsaistē nopirktu preci. Ar aptaujas palīdzību tiek norādīti galvenie faktori un analizētas un ieteiktas piemērotas digitālās tehnoloģijas, lai padarītu reverso loģistiku vienmērīgāku. Digitālo tehnoloģiju ietekme uz reverso loģistiku tiek pētīta un analizēta padziļināti. Tiek analizētas dažādas produktu atgriešanas politikas, un, visbeidzot, no apkopotajiem, izpētītajiem un analizētajiem datiem tiek izveidots un apstiprināts vislabākās e-komercijas vietnes izvēles algoritms, kas var palīdzēt klientam gūt vislabāko produktu atgriešanas pieredzi.
Keywords E-komercija, apgrieztā loģistika, klienta apmierinātība, identiskais paraugs, digitālās tehnoloģijas
Keywords in English E-COMMERCE, REVERSE LOGISTICS, CUSTOMER SATISFACTION, CONCEPTUAL MODEL, DIGITAL TECHNOLOGIES
Language eng
Year 2020
Date and time of uploading 25.05.2020 13:34:38