Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Latvijas komercbanku klientu pakalpojumu pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Latvian Commercial Bank Customers Service Development Project |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Tālis Laizāns |
Recenzents |
I. Jankovska, pētījumu producente, Mozokot SIA |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Riljāna Luize Bormane
Bakalaura darba vadītājs: Docents (prakt.) Tālis Laizāns
Bakalaura darba temats: Latvijas komercbanku klientu pakalpojumu pilnveidošanas projekts.
Bakalaura darbs rakstīts: latviešu valodā, tas sastāv no ievada, 3 daļām – analītiskā daļa, pētījuma daļa, aprēķinu daļa, 10 nodaļām. Darba apjoms ir 59 lapas, kur iekļauti 19 attēli, 8 formulas, 18 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 50 avoti latviešu valodā, 3 avoti angļu valodā. Pievienoti 3 pielikumi.
Bakalaura darba galvenais rezultāts: Darba autore analītiskajā daļā apskatīja komercbanku pakalpojumus, bankas darbību Latvijā. Pētījuma daļā uzmanība tika vērsta uz Latvijas iedzīvotāju uzkrājumu veidošanas paradumiem, to attieksmi pret uzkrājumu produktiem, ko piedāvā Latvijas bankas. Tika apkopots ekspertu viedoklis par uzkrājumiem un sabiedrības sagatavotību to veidošanai. Aprēķinu daļā ir izstrādāti priekšlikumi bankas pakalpojumu pilnveidošanai un finanšu pratības veicināšanai uzkrājumu jomā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Bormane R. L. (2020). Latvijas komercbanku klientu pakalpojumu pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 59.lpp. |
Atslēgas vārdi |
uzkrājumi, komercbanku pakalpojumi, finanšu pratība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
savings, commercial bank services, financial literacy |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2020 16:36:18 |