Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Latvijas komercbanku klientu pakalpojumu pilnveidošanas projekts
Nosaukums angļu valodā Latvian Commercial Bank Customers Service Development Project
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Tālis Laizāns
Recenzents I. Jankovska, pētījumu producente, Mozokot SIA
Anotācija Bakalaura darba autors: Riljāna Luize Bormane Bakalaura darba vadītājs: Docents (prakt.) Tālis Laizāns Bakalaura darba temats: Latvijas komercbanku klientu pakalpojumu pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs rakstīts: latviešu valodā, tas sastāv no ievada, 3 daļām – analītiskā daļa, pētījuma daļa, aprēķinu daļa, 10 nodaļām. Darba apjoms ir 59 lapas, kur iekļauti 19 attēli, 8 formulas, 18 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā iekļauti 50 avoti latviešu valodā, 3 avoti angļu valodā. Pievienoti 3 pielikumi. Bakalaura darba galvenais rezultāts: Darba autore analītiskajā daļā apskatīja komercbanku pakalpojumus, bankas darbību Latvijā. Pētījuma daļā uzmanība tika vērsta uz Latvijas iedzīvotāju uzkrājumu veidošanas paradumiem, to attieksmi pret uzkrājumu produktiem, ko piedāvā Latvijas bankas. Tika apkopots ekspertu viedoklis par uzkrājumiem un sabiedrības sagatavotību to veidošanai. Aprēķinu daļā ir izstrādāti priekšlikumi bankas pakalpojumu pilnveidošanai un finanšu pratības veicināšanai uzkrājumu jomā. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Bormane R. L. (2020). Latvijas komercbanku klientu pakalpojumu pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 59.lpp.
Atslēgas vārdi uzkrājumi, komercbanku pakalpojumi, finanšu pratība
Atslēgas vārdi angļu valodā savings, commercial bank services, financial literacy
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2020 16:36:18