Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrādes projekts ražošanas uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Project of Marketing Strategy development in a Manufacturing Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Judīte Jakubāne |
Recenzents |
E. Štrausa, Attīstības vadītāja, MILZU! SIA |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Rūdolfs Miķelis Jermolovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente (prakt), Mg.oec. Judīte Jakubāne
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrādes projekts ražošanas uzņēmumā
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas – analītiskā daļa, pētījumu daļa, aprēķinu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 6 attēli, 27 tabulas, 26 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 22 avoti latviešu, 19 angļu valodā. Darbam pievienoti 13 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Gūt skaidru priekšstatu par uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi. Iegūt skaidru redzējumu par uzņēmuma pašreizējo situāciju mārketingā un pārdošanā. Objektīvi saprast uzņēmuma veikto mārketinga un pārdošanas aktivitāšu efektivitāti, to darbības rādītājus pielīdzinot nozares, saimnieciskās darbības veida vidējiem efektivitātes rādītājiem. Sniegt ekonomiski pamatotus priekšlikumus uzņēmuma mārketinga un pārdošanas aktivitāšu pilnveidošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Jermolovs, R.M., Jakubāne, J. (2020). Mārketinga stratēģijas izstrādes projekts ražošanas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 82 lpp.
Atslēgas vārdi: Ražošanas uzņēmuma mārketings |
Atslēgas vārdi |
Ražošanas uzņēmuma mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Manufacturing company marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
21.05.2020 01:47:17 |