Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga stratēģijas izstrādes projekts ražošanas uzņēmumā |
Title in English |
Project of Marketing Strategy development in a Manufacturing Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Judīte Jakubāne |
Reviewer |
E. Štrausa, Attīstības vadītāja, MILZU! SIA |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Rūdolfs Miķelis Jermolovs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente (prakt), Mg.oec. Judīte Jakubāne
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģijas izstrādes projekts ražošanas uzņēmumā
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas – analītiskā daļa, pētījumu daļa, aprēķinu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 6 attēli, 27 tabulas, 26 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 22 avoti latviešu, 19 angļu valodā. Darbam pievienoti 13 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Gūt skaidru priekšstatu par uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi. Iegūt skaidru redzējumu par uzņēmuma pašreizējo situāciju mārketingā un pārdošanā. Objektīvi saprast uzņēmuma veikto mārketinga un pārdošanas aktivitāšu efektivitāti, to darbības rādītājus pielīdzinot nozares, saimnieciskās darbības veida vidējiem efektivitātes rādītājiem. Sniegt ekonomiski pamatotus priekšlikumus uzņēmuma mārketinga un pārdošanas aktivitāšu pilnveidošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Jermolovs, R.M., Jakubāne, J. (2020). Mārketinga stratēģijas izstrādes projekts ražošanas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 82 lpp.
Atslēgas vārdi: Ražošanas uzņēmuma mārketings |
Keywords |
Ražošanas uzņēmuma mārketings |
Keywords in English |
Manufacturing company marketing |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
21.05.2020 01:47:17 |