Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Digitālā mārketinga stratēģijas ieviešanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Digital Marketing Strategy Implementation project |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
V. Babiča, valdes locekle, ConTigo SIA |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Ulvis Roze
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga stratēģijas ieviešanas projekts
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analīzes, pētījuma un aprēķinu daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65lpp., tajā iekļauti 13 attēli, 16 tabulas, 10 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 15 avoti latviešu un 7 angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba gaitā autors veica pētījumu par uzņēmuma vēsturi, attīstības dinamiku, apskata saimnieciskās darbības rādītājus vairāku gadu garumā, veic SVID analīzi un apskata investīciju projektu efektivitāti uzņēmumā. Tāpat arī autors veic pētījumu ar mērķi noskaidrot uzņēmuma darbinieku un klientu viedokli par digitālā mārketinga esamību uzņēmumā un izvirza secinājumus, ka pašreizējās digitālā mārketinga tehnoloģijas uzņēmumā ir neefektīvas, nepilda savu funkciju un sniedz maldīgu priekšstatu par uzņēmumu. Līdz ar to autors sniedza priekšlikumus, ka uzņēmumam būtu jāievieš mobilā aplikācija, jāizveido tiešsaistes veikals un jāuzlabo uzņēmuma mājaslapa.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kotlers, F. (2008) Mārketinga pamati. Rīga: Apgāds "Jumava". Rurāne, M. (2007). Uzņēmuma finanses. Rīga: Apgāds „Jumava”. Kaufman, I., Horton, C. (2015). Digital marketing: Integrating strategy and tactics with values. New York: Routledge,
Atslēgas vārdi: Digital marketing technologies, Company analysis, Mobile application, Online store |
Atslēgas vārdi |
Digitālā mārketinga tehnoloģijas, Uzņēmuma analīze, Mobilā aplikācija, interneta veikals, mājaslapas uzlabošana. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital marketing technologies, Company analysis, Mobile application, Online store, Company’s website improvement, |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.05.2020 17:02:02 |