Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Patērētāju uzvedības tendenču e-komercijā novērtējums
Nosaukums angļu valodā Assessing Consumer Behavior Trends in E-commerce
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents asoc. prof. D.Ščeulovs
Anotācija Visā 21. gadsimtā iepirkšanās tiešsaistē bija diezgan nozīmīga, jo vairums cilvēku bija apjucis, piepildīti ar mulsinošiem grafikiem. Iepirkšanās tiešsaistē bija vienkāršākais un vispiemērotākais veids, kā iepirkties. Izmantojot masveida pielāgošanu, e-komercija uztur to klientu prasības, kuri izmanto personalizētus produktus un pakalpojumus no dažādiem zīmoliem. Pētījums norāda, ka klienti iepērkas digitāli, lai ietaupītu laiku piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Patērētāju uzvedības tendences palielinās līdz ar tehnoloģiju attīstību un dažādiem faktoriem, piemēram, ātru piegādi, plašu variantu izvēli, apmaksas metodēm utt. Dati tiek iegūti, izmantojot pašizveidotu anketu, lai atrastu patērētāju uzvedības tendences iepirkšanās tiešsaistē. Labs priekšstats par pircēju uzvedību e-komercijā nodrošinās dažādus rīkus un paņēmienus, lai palielinātu tiešsaistes pircēju interesi.
Atslēgas vārdi Tiešsaistes iepirkšanās paradumi, masveida pielāgošana, lietu internets, e-komercija, faktori, tehnoloģijas.
Atslēgas vārdi angļu valodā Online shopping behavior trends, Mass customization, Internet of Things, eCommerce, Factors, Technology
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 19.05.2020 15:39:22