Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Patērētāju uzvedības tendenču e-komercijā novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
Assessing Consumer Behavior Trends in E-commerce |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
asoc. prof. D.Ščeulovs |
Anotācija |
Visā 21. gadsimtā iepirkšanās tiešsaistē bija diezgan nozīmīga, jo vairums cilvēku bija apjucis, piepildīti ar mulsinošiem grafikiem. Iepirkšanās tiešsaistē bija vienkāršākais un vispiemērotākais veids, kā iepirkties. Izmantojot masveida pielāgošanu, e-komercija uztur to klientu prasības, kuri izmanto personalizētus produktus un pakalpojumus no dažādiem zīmoliem. Pētījums norāda, ka klienti iepērkas digitāli, lai ietaupītu laiku piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Patērētāju uzvedības tendences palielinās līdz ar tehnoloģiju attīstību un dažādiem faktoriem, piemēram, ātru piegādi, plašu variantu izvēli, apmaksas metodēm utt. Dati tiek iegūti, izmantojot pašizveidotu anketu, lai atrastu patērētāju uzvedības tendences iepirkšanās tiešsaistē. Labs priekšstats par pircēju uzvedību e-komercijā nodrošinās dažādus rīkus un paņēmienus, lai palielinātu tiešsaistes pircēju interesi. |
Atslēgas vārdi |
Tiešsaistes iepirkšanās paradumi, masveida pielāgošana, lietu internets, e-komercija, faktori, tehnoloģijas. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Online shopping behavior trends, Mass customization, Internet of Things, eCommerce, Factors, Technology |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.05.2020 15:39:22 |