Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Patērētāju uzvedības tendenču e-komercijā novērtējums |
Title in English |
Assessing Consumer Behavior Trends in E-commerce |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Vladimirs Šatrevičs |
Reviewer |
asoc. prof. D.Ščeulovs |
Abstract |
Visā 21. gadsimtā iepirkšanās tiešsaistē bija diezgan nozīmīga, jo vairums cilvēku bija apjucis, piepildīti ar mulsinošiem grafikiem. Iepirkšanās tiešsaistē bija vienkāršākais un vispiemērotākais veids, kā iepirkties. Izmantojot masveida pielāgošanu, e-komercija uztur to klientu prasības, kuri izmanto personalizētus produktus un pakalpojumus no dažādiem zīmoliem. Pētījums norāda, ka klienti iepērkas digitāli, lai ietaupītu laiku piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Patērētāju uzvedības tendences palielinās līdz ar tehnoloģiju attīstību un dažādiem faktoriem, piemēram, ātru piegādi, plašu variantu izvēli, apmaksas metodēm utt. Dati tiek iegūti, izmantojot pašizveidotu anketu, lai atrastu patērētāju uzvedības tendences iepirkšanās tiešsaistē. Labs priekšstats par pircēju uzvedību e-komercijā nodrošinās dažādus rīkus un paņēmienus, lai palielinātu tiešsaistes pircēju interesi. |
Keywords |
Tiešsaistes iepirkšanās paradumi, masveida pielāgošana, lietu internets, e-komercija, faktori, tehnoloģijas. |
Keywords in English |
Online shopping behavior trends, Mass customization, Internet of Things, eCommerce, Factors, Technology |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
19.05.2020 15:39:22 |