Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Tīmekļa tehnoloģiju izmantošana uzņēmuma klientu apkalpošanas sistēmas izstrādāšanā |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Web Technologies in Developing Customer Service Systems |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Antons Patļins |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Olga Kotova |
Anotācija |
Darba izstrādes galvenais mērķis ir parādīt jaunāko tīmekļa tehnoloģiju izmantošanas iespējas biznesa kvalitātes celšanai. Konkrētajā gadījumā tīmekļa tehnoloģijas tiek izmantotas klientu iespēju un apmierinātības paaugstināšanai. Lai sasniegtu šo mērķi, tiek uzlabota komunikācija ar klientiem un arī pārveidota uzņēmuma darbu plānošanas sistēma, kas nodrošinās ātrāku un kvalitatīvāku uzdevumu izpildi.
Izstrādājot darbu tika noskaidrots, ka tīmekļa tehnoloģijas ir īpašs ieguvums un nākotnē bez šo tehnoloģiju izmantošanas nebūs iedomājams neviens uzņēmums. Dažādi rezultāti un avoti liecina, ka klientu saglabāšana ir pats svarīgākais uzņēmumā. Tīmekļa tehnoloģijas un ar to palīdzību izstrādātās sistēmas, patiešām nodrošina klientu komfortu un apmierinātību ar sniegto servisu.
Darba apjoms 50 lpp., 8 tabulas, 28 attēli un 3 pielikumi. Izstrādē izmantoti 30 dažādi literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
tīmeklis, tehnoloģija, klienti, serviss, php. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
web, technology, clients, service, php. |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2011 13:40:03 |