Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Tīmekļa tehnoloģiju izmantošana uzņēmuma klientu apkalpošanas sistēmas izstrādāšanā
Title in English Application of Web Technologies in Developing Customer Service Systems
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Mg. sc. ing. Antons Patļins
Reviewer Mg. sc. ing. Olga Kotova
Abstract Darba izstrādes galvenais mērķis ir parādīt jaunāko tīmekļa tehnoloģiju izmantošanas iespējas biznesa kvalitātes celšanai. Konkrētajā gadījumā tīmekļa tehnoloģijas tiek izmantotas klientu iespēju un apmierinātības paaugstināšanai. Lai sasniegtu šo mērķi, tiek uzlabota komunikācija ar klientiem un arī pārveidota uzņēmuma darbu plānošanas sistēma, kas nodrošinās ātrāku un kvalitatīvāku uzdevumu izpildi. Izstrādājot darbu tika noskaidrots, ka tīmekļa tehnoloģijas ir īpašs ieguvums un nākotnē bez šo tehnoloģiju izmantošanas nebūs iedomājams neviens uzņēmums. Dažādi rezultāti un avoti liecina, ka klientu saglabāšana ir pats svarīgākais uzņēmumā. Tīmekļa tehnoloģijas un ar to palīdzību izstrādātās sistēmas, patiešām nodrošina klientu komfortu un apmierinātību ar sniegto servisu. Darba apjoms 50 lpp., 8 tabulas, 28 attēli un 3 pielikumi. Izstrādē izmantoti 30 dažādi literatūras avoti.
Keywords tīmeklis, tehnoloģija, klienti, serviss, php.
Keywords in English web, technology, clients, service, php.
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 10.06.2011 13:40:03