Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Tīmekļa tehnoloģiju izmantošana uzņēmuma klientu apkalpošanas sistēmas izstrādāšanā |
Title in English |
Application of Web Technologies in Developing Customer Service Systems |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Mg. sc. ing. Antons Patļins |
Reviewer |
Mg. sc. ing. Olga Kotova |
Abstract |
Darba izstrādes galvenais mērķis ir parādīt jaunāko tīmekļa tehnoloģiju izmantošanas iespējas biznesa kvalitātes celšanai. Konkrētajā gadījumā tīmekļa tehnoloģijas tiek izmantotas klientu iespēju un apmierinātības paaugstināšanai. Lai sasniegtu šo mērķi, tiek uzlabota komunikācija ar klientiem un arī pārveidota uzņēmuma darbu plānošanas sistēma, kas nodrošinās ātrāku un kvalitatīvāku uzdevumu izpildi.
Izstrādājot darbu tika noskaidrots, ka tīmekļa tehnoloģijas ir īpašs ieguvums un nākotnē bez šo tehnoloģiju izmantošanas nebūs iedomājams neviens uzņēmums. Dažādi rezultāti un avoti liecina, ka klientu saglabāšana ir pats svarīgākais uzņēmumā. Tīmekļa tehnoloģijas un ar to palīdzību izstrādātās sistēmas, patiešām nodrošina klientu komfortu un apmierinātību ar sniegto servisu.
Darba apjoms 50 lpp., 8 tabulas, 28 attēli un 3 pielikumi. Izstrādē izmantoti 30 dažādi literatūras avoti. |
Keywords |
tīmeklis, tehnoloģija, klienti, serviss, php. |
Keywords in English |
web, technology, clients, service, php. |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
10.06.2011 13:40:03 |