Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
"Pārdošanas kanāla izvēle Latvijas apģērbu ražošanas uzņēmumu virzīšanai Krievijas tirgū” |
Nosaukums angļu valodā |
"Selection of sales channel for promoting clothing of Latvian manufacturers in Russian market” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Ingūna Jurgelāne-Kaldava |
Recenzents |
LLU docente Dr.oec. L.Jankova |
Anotācija |
Bakalaura darba autore Lauma Bilinska izstrādāja darbu, kura temats ir “Pārdošanas kanāla izvēle Latvijas apģērbu ražošanas uzņēmumu virzīšanai Krievijas tirgū”.
Bakalaura darba mērķis ir pētīt un analizēt pārdošanas kanālu izvēles ietekmējošos faktorus, lai izstrādātu rekomendācijas Latvijas apģērbu ražošanas uzņēmumu virzīšanai Krievijas tirgū.
Atbilstoša pārdošanas kanāla izvēle ir viena no nozīmīgākajām izvēlēm veiksmīgai uzņēmuma darbībai ārvalstu tirgos. Mērķa sasniegšanai bakalaura izstrādes laikā ir apskatīts pārdošanas kanāla jēdziens, funkcijas, pārdošanas kanālu veidi un pārdošanas kanāla izvēli ietekmējošie faktori. Lai identificētu ražotājus, kam izstrādātas rekomendācijas, analizēts Latvijas apģērbu ražošanas nozares tirgus, definēts ekskluzīva apģērba ražotājs un apzināti Latvijas ekskluzīvo apģērbu ražotāji. Darbā analizētas arī Latvijas un Krievijas divpusējās attiecības. Lai izstrādātu rekomendācijas Latvijas apģērbu ražotāju eksporta veicināšanai, ir pētīts Krievijas potenciālais patērētājs, Latvijas apģērbu ražotāju potenciāls Krievijas tirgū, kā arī noteikti visatbilstošākie pārdošanas kanāli un identificētas potenciālās izmaksas kanālu ieviešanai Krievijas tirgū.
Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām, tā apjoms ir 90 lappuses. Tajā ir iekļauti 12 attēli, 12 tabulas un 9 pielikumi uz 30 lpp. Darbā izmantotas 75 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
Pārdošanas kanāli, Eksports, Krievijas tirgus, Ekskluzīvie apģēbi, Latvijas apģērbu ražotāji, Patērētāju uzvedība, Internetveikals |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Sales channel, Export, Russian market, Luxury clothing, Latvian clothing manufacturers, Consumer behaviour, Online shop |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.05.2020 14:43:08 |