Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
"Pārdošanas kanāla izvēle Latvijas apģērbu ražošanas uzņēmumu virzīšanai Krievijas tirgū” |
Title in English |
"Selection of sales channel for promoting clothing of Latvian manufacturers in Russian market” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Ingūna Jurgelāne-Kaldava |
Reviewer |
LLU docente Dr.oec. L.Jankova |
Abstract |
Bakalaura darba autore Lauma Bilinska izstrādāja darbu, kura temats ir “Pārdošanas kanāla izvēle Latvijas apģērbu ražošanas uzņēmumu virzīšanai Krievijas tirgū”.
Bakalaura darba mērķis ir pētīt un analizēt pārdošanas kanālu izvēles ietekmējošos faktorus, lai izstrādātu rekomendācijas Latvijas apģērbu ražošanas uzņēmumu virzīšanai Krievijas tirgū.
Atbilstoša pārdošanas kanāla izvēle ir viena no nozīmīgākajām izvēlēm veiksmīgai uzņēmuma darbībai ārvalstu tirgos. Mērķa sasniegšanai bakalaura izstrādes laikā ir apskatīts pārdošanas kanāla jēdziens, funkcijas, pārdošanas kanālu veidi un pārdošanas kanāla izvēli ietekmējošie faktori. Lai identificētu ražotājus, kam izstrādātas rekomendācijas, analizēts Latvijas apģērbu ražošanas nozares tirgus, definēts ekskluzīva apģērba ražotājs un apzināti Latvijas ekskluzīvo apģērbu ražotāji. Darbā analizētas arī Latvijas un Krievijas divpusējās attiecības. Lai izstrādātu rekomendācijas Latvijas apģērbu ražotāju eksporta veicināšanai, ir pētīts Krievijas potenciālais patērētājs, Latvijas apģērbu ražotāju potenciāls Krievijas tirgū, kā arī noteikti visatbilstošākie pārdošanas kanāli un identificētas potenciālās izmaksas kanālu ieviešanai Krievijas tirgū.
Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām, tā apjoms ir 90 lappuses. Tajā ir iekļauti 12 attēli, 12 tabulas un 9 pielikumi uz 30 lpp. Darbā izmantotas 75 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |
Keywords |
Pārdošanas kanāli, Eksports, Krievijas tirgus, Ekskluzīvie apģēbi, Latvijas apģērbu ražotāji, Patērētāju uzvedība, Internetveikals |
Keywords in English |
Sales channel, Export, Russian market, Luxury clothing, Latvian clothing manufacturers, Consumer behaviour, Online shop |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
18.05.2020 14:43:08 |