Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas alternatīvu variantu analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Alternatives to Increase Retail Company Competitiveness |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Judīte Jakubāne |
Recenzents |
Mg. oec., N. Balabka, docents (prakt.) |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas alternatīvas variantu analīze.” Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt konkurētspējas paaugstināšanas alternatīvas mazumtirdzniecības uzņēmumam. Pirmā ir analītiskā apskates daļa, bet otrā ir pētījuma daļa. Darba apjoms ir 71 lappuses un tas satur 12 attēlus, 12 tabulas, kā arī 5 pielikumus. Darba pirmajā daļā autors ir aprakstījis Latvijas tirdzniecības nozares raksturojumu, vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības nozares aprakstu, konkurences teorētiskos aspektus, konkurētspējas teorētiskos aspektus un konkurētspējas novērtēšanas metožu teorētiskos apskatus. Darba otrajā daļā autors ir veicis mazumtirdzniecības uzņēmuma aprakstu, veicis intervijas ar uzņēmuma vadītāju analīzes, konkurentu salīdzinājumu un konkurētspējas novērtējumu, izmantojot SVID analīzi, Fišbeina metodi, Portera 5 spēku analīzes metodi, Bostonas matricu un ideālā punkta metodi. Darba noslēgumā autors iegūst mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas novērtējumu kā augstu. Atslēgas vārdi: konkurence, konkurētspēja, mazumtirdzniecība, uzņēmums, analīze. |
Atslēgas vārdi |
konkurence, konkurētspēja, mazumtirdzniecība, uzņēmums, analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
competition, competitiveness, retail, company, analysis |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2020 17:16:35 |