Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas alternatīvu variantu analīze |
Title in English |
Analysis of Alternatives to Increase Retail Company Competitiveness |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Judīte Jakubāne |
Reviewer |
Mg. oec., N. Balabka, docents (prakt.) |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir “Mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas alternatīvas variantu analīze.” Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt konkurētspējas paaugstināšanas alternatīvas mazumtirdzniecības uzņēmumam. Pirmā ir analītiskā apskates daļa, bet otrā ir pētījuma daļa. Darba apjoms ir 71 lappuses un tas satur 12 attēlus, 12 tabulas, kā arī 5 pielikumus. Darba pirmajā daļā autors ir aprakstījis Latvijas tirdzniecības nozares raksturojumu, vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības nozares aprakstu, konkurences teorētiskos aspektus, konkurētspējas teorētiskos aspektus un konkurētspējas novērtēšanas metožu teorētiskos apskatus. Darba otrajā daļā autors ir veicis mazumtirdzniecības uzņēmuma aprakstu, veicis intervijas ar uzņēmuma vadītāju analīzes, konkurentu salīdzinājumu un konkurētspējas novērtējumu, izmantojot SVID analīzi, Fišbeina metodi, Portera 5 spēku analīzes metodi, Bostonas matricu un ideālā punkta metodi. Darba noslēgumā autors iegūst mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurētspējas novērtējumu kā augstu. Atslēgas vārdi: konkurence, konkurētspēja, mazumtirdzniecība, uzņēmums, analīze. |
Keywords |
konkurence, konkurētspēja, mazumtirdzniecība, uzņēmums, analīze |
Keywords in English |
competition, competitiveness, retail, company, analysis |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
17.05.2020 17:16:35 |