Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Zīmola veidošana digitālajā vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Branding in the Digital Environment |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Mg. oec., U. Kamols, docents (prakt.) |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Tīna Ratniece
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: “Zīmola veidošana digitālajā vidē”
Bakalaura darbs uzrakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 28 avoti latviešu, 35 angļu, 1 vācu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Digitālā vide strauji attīstās un mainās, uzņēmumiem nākas sekot līdzi jaunākajām aktualitātēm un pielāgoties tām. Izveidot zīmolu digitālajā vidē vieglāk ir tiem, kuri tikai atrodas tajā un koncentrējas uz to. Zīmols digitālajā vidē un digitālais mārketings ir kā viens vesels, uzņēmumam aktīvi jāseko līdzi jaunākajām digitālā mārketinga tendencēm. Veidojot zīmolu digitālajā vidē, jāizveido pārdomāta zīmola grāmata un jāveido aktīva komunikācija starp uzņēmumu un patērētāju.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ratniece, T., Greitāne R. (2020) Zīmola veidošana digitālajā vidē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 82 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Zīmols, zīmola veidošana, digitālā vide, digitālais mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand, brand building, digital environment, digital marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2020 19:29:03 |