Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Zīmola veidošana digitālajā vidē |
Title in English |
Branding in the Digital Environment |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Mg. oec., U. Kamols, docents (prakt.) |
Abstract |
Bakalaura darba autore: Tīna Ratniece
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: “Zīmola veidošana digitālajā vidē”
Bakalaura darbs uzrakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 28 avoti latviešu, 35 angļu, 1 vācu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Digitālā vide strauji attīstās un mainās, uzņēmumiem nākas sekot līdzi jaunākajām aktualitātēm un pielāgoties tām. Izveidot zīmolu digitālajā vidē vieglāk ir tiem, kuri tikai atrodas tajā un koncentrējas uz to. Zīmols digitālajā vidē un digitālais mārketings ir kā viens vesels, uzņēmumam aktīvi jāseko līdzi jaunākajām digitālā mārketinga tendencēm. Veidojot zīmolu digitālajā vidē, jāizveido pārdomāta zīmola grāmata un jāveido aktīva komunikācija starp uzņēmumu un patērētāju.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ratniece, T., Greitāne R. (2020) Zīmola veidošana digitālajā vidē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 82 lpp. |
Keywords |
Zīmols, zīmola veidošana, digitālā vide, digitālais mārketings |
Keywords in English |
Brand, brand building, digital environment, digital marketing |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
14.05.2020 19:29:03 |