Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Zīmola veidošana digitālajā vidē
Title in English Branding in the Digital Environment
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Mg. oec., U. Kamols, docents (prakt.)
Abstract Bakalaura darba autore: Tīna Ratniece Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec Rita Greitāne Bakalaura darba temats: “Zīmola veidošana digitālajā vidē” Bakalaura darbs uzrakstīts: latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 28 avoti latviešu, 35 angļu, 1 vācu valodā. Darbam pievienoti 7 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Digitālā vide strauji attīstās un mainās, uzņēmumiem nākas sekot līdzi jaunākajām aktualitātēm un pielāgoties tām. Izveidot zīmolu digitālajā vidē vieglāk ir tiem, kuri tikai atrodas tajā un koncentrējas uz to. Zīmols digitālajā vidē un digitālais mārketings ir kā viens vesels, uzņēmumam aktīvi jāseko līdzi jaunākajām digitālā mārketinga tendencēm. Veidojot zīmolu digitālajā vidē, jāizveido pārdomāta zīmola grāmata un jāveido aktīva komunikācija starp uzņēmumu un patērētāju. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ratniece, T., Greitāne R. (2020) Zīmola veidošana digitālajā vidē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI, IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 82 lpp.
Keywords Zīmols, zīmola veidošana, digitālā vide, digitālais mārketings
Keywords in English Brand, brand building, digital environment, digital marketing
Language lv
Year 2020
Date and time of uploading 14.05.2020 19:29:03